صفحه اصلی > رپرتاژ : دوره رایگان آموزش پریمیر و کسب درامد از تدوین فیلم

دوره رایگان آموزش پریمیر و کسب درامد از تدوین فیلم

شاید شما هم مانند بسیاری از افرادی که به کارهای گرافیکی علاقمند هستند، به دنبال نرم افزار جامعی هستید، تا با استفاده از آن بتوانید انواع و اقسام فیلم‌ها با فرمت‌های مختلف را ویرایش کنید. اگر تا به این لحظه به نتیجه درستی دست پیدا نکرده اید، چرا مقاله‌ی امروز ما را در رابطه با آموزش پریمیر دنبال نمی کنید؟ به طور حتم و با توضیحاتی که در خصوص این برنامه که از سوی رسانه فارسی ارائه می‌شود می‌خوانید، شگفت زده خواهید شد. چرا که هدف اصلی آن ارائه آموزش رایگان پریمیر می باشد

ادوب پریمیر یک برنامه فوق‌العاده کاربردی است که این امکان را به شما عزیزان می‌دهد تا به راحتی بتوانید کلیه‌ی فایل‌های ویدئویی را ویرایش کنید. این برنامه شگفت انگیز مانند یک استودیو عمل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که خود را به یک ویرایشگر حرفه ای تبدیل کنید. البته افرادی که هیچ شناختی نسبت به نرم افزار پریمیر ندارند، هیچ نگرانی به خود راه ندهند، چرا که با کلیک بر روی لینک آموزش پریمیر و گذراندن دوره‌های آموزش رایگان این نرم افزار در سایت رسانه فارسی خیلی راحت می‌توانند با آن کار کنند.

موقعیت شغلی آموزش رایگان پریمیر

در عین اینکه برنامه پریمیر پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد، اما با کمی توجه می‌توان خیلی راحت تمامی قسمت‌های آن را خیلی زود فرا گرفت. در نظر داشته باشید که برای ایجاد شغل در منزل یک موقعیت بسیار طلایی پیش روی شماست که با یادگیری برنامه پریمیر این امر میسر خواهد شد. رسانه فارسی بدون کوچکترین چشم‌داشتی برای علاقمندان به آموزش پریمیر در نظر دارد که برای تمامی قسمت‌های این نرم افزار راهنما و آموزش تدوین با پریمیر را آماده کند و به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

مباحث زیادی در این برنامه وجود دارد که برای هر کدام می‌توان آموزش‌های ساده‌ای در نظر گرفت که با یک بار مشاهده کردن و انجام دادن به تسلط کافی رسید. بعنوان مثال اگر بخواهید در برنامه Premiere Pro فارسی تایپ کنید، نیاز به آموزش کوچکی دارید که ما آن را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

همانطور که می‌دانید بسیاری از شرکت‌ها و موسسات به افرادی نیاز دارد که بتوانند به راحتی با مجموعه هایی مانند نرم‌افزار پریمیر کار کنند، پس اگر شما هم می‌خواهید یک درآمد بدون دغدغه داشته باشید مشاهده دوره آموزش رایگان پریمیر را جزو برنامه‌های خود قرار دهید.

چرا باید دوره آموزش پریمیر را بگذارنیم؟

طبیعتاً همه‌ی ما به پیشرفت خودمان فکر می‌کنیم. بدون شک برای ترقی در زمینه ویرایش فیلم نیاز به یادگیری مجموعه آموزش Premiere Pro داریم. در نظر داشته باشید که برنامه پریمیر در مجموعه نرم افزارهای شرکت ادوب یکی از بی رقیب‌ترین برنامه‌ها به شمار می‌رود و با توجه به امکانات کاملی که دارد، کمتر کسی حاضر می‌شود از آن به راحتی بگذرد.

آموزش رایگان پریمیر

آموزش رایگان پریمیر در کمتر سایتی به طور کامل وجود دارد، چرا که جمع آوری آموزش تمامی قسمت‌های نرم افزار پریمیر کار بسیار وقت‌گیر و پیچیده‌ای است و نیاز به تجربه بالایی دارد به همین جهت معمولا مدیران سایت‌ها چنین دست و دلبازی‌هایی برای کاربران انجام نمی دهند، این در حالی است که رسانه فارسی بدون در نظر گرفتن این موارد، آموزش تدوین با پریمیر را به طور کاملا رایگان در سایت خود قرار داده است تا افراد مبتدی به راحتی بتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند. ناگفته نماند که آموزش‌ها به صورت منظم بروز رسانی و تکمیل تر می‌شوند تا کاملترین پکیج آموزشی برای فارسی زبانان فراهم شود

حتی اگر نخواهید که به صورت حرفه ای نرم افزار پریمیر را برای تدوین روی عکس و فیلم‌هایتان اجرا کنید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم که آموزش رایگان پریمیر را دنبال کنید. به شما قول خواهیم که داد آموزش پریمیر آنقدر شیرین است که بتواند شما را تا انتها جذب کند و از شما یک تدوین‌گر حرفه ای بسازد.

درآمد بسیار معقول با آموزش Premiere Pro

یک لحظه به این موضوع فکر کنید؛ که نه تنها با یادگیری برنامه پریمیر می‌توانید به درآمد خوبی برسید، بلکه می‌توانید به محض اینکه به طور کامل به این نرم افزار مسلط شده اید، اقدام به آموزش Premiere Pro به افراد دیگر کنید. چرا که روز به روز درخواست ها برای فعالیت رسانه ای بیشتر شده و افراد بیشتری رغبت به شرکت در کلاس های آموزش حضوری دارند. امروزه و با توجه به نبود موقعیت‌های شغلی مناسب، باید خود را جدی‌تر محک بزنید و به سراغ برنامه هایی نظیر آموزش رایگان پریمیر بروید تا از این طریق بتوانید درآمد خوبی را کسب کنید.

کاربردهای نرم افزار پریمیر پرو

همانطور که قبلا در پست معرفی بهترین نرم افزار ویرایش و تدوین فیلم به آن اشاره کردیم، یکی از ویژگی های بزرگ نرم افزار پریمیر این است که می‌توان در کنار تدوین ویدئوها، برای اعمال تغییرات به دیگر نرم افزارهای تخصصی این شرکت سوییچ کرد و در لحظه تغییرات را اعمال نمود. به عنوان مثال، اگر شما از بخشی از صدای یک ویدئو رضایت ندارید، تنها با یک کلیک می‌توانید صدای ویدئو را به محیط دیگر نرم افزار تخصصی این شرک به نام اودیشن انتقال دهید و پس از تغییرات در نرم افزار مذکور، آن را ذخیره نمائید و خواهید دید که در این صورت تغییرات بصورت اتوماتیک در پریمیر هم اعمال شده است. دوره آموزش پریمیر

همچنین این برنامه دارای جزئیات زیادی است و قسمت‌های مختلفی دارد که هر کدام می‌توانند برای انجام گوشه ای از کارهای گرافیکی استفاده شوند. با این حال می‌توان به موارد مهم زیر بعنوان بخشی از مهمترین کاربردهای نرم افزار پریمیر اشاره کرد:

  • ایجاد و توسعه گرافیک
  • تدوین فایل‌های صوتی و تصویری و با ادغام کردن آنها
  • مونتاژ فیلم و ویرایش در صدا
  • امکان خروجی گرفتن با فرمت‌های دلخواه
  • امکان درج زیرنویس بر روی انوع فیلم به زبان‌های مختلف
  • امکان ساخت لوگو و قرار دادن بر روی ویدئو
  • امکان ادغام نرم افزار پریمیر با افترافکت برای ساخت جلوه های ویژه در فیلم

در نظر داشته باشید که تمامی موارد بالا را می‌توانید در آموزش پریمیر قرار داده شده در رسانه فارسی مشاهده کنید. به طور حتم آموزش رایگان پریمیر می‌تواند گام موثری برای ارتقای شغلی شما باشد.

اهمیت رایگان بودن آموزش پریمیر

پر واضح است که در حال حاضر اگر بخواهید مجموعه‌های آموزشی نرم افزار‌های ویرایش فیلم را خریداری کنید، باید هزینه هنگفتی پرداخت نمایید. اما رسانه فارسی با در نظر گرفتن شرایط علاقمندان به این رشته، تصمیم گرفته است تا آموزش نرم افزار پریمیر را کاملاً رایگان و بدون دریافت یک ریال وجه در اختیار شما عزیزان قرار دهد. طبیعتاً همه افرادی که به آموزش رایگان پریمیر علاقه دارند، می‌توانند از مطالب ارزشمند سایت رسانه فارسی استفاده کنند.

ناگفته نماند که برای کسانی که قصد دارند بسیار حرفه ای تر بر روی مجموعه آموزش پریمیر کار کنند، آموزش‌های با جزئیات بیشتری در نظر گرفته شده است که به صورت vip در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

توصیه می‌کنیم که اگر علاقه‌ی خود را در یادگیری و آموزش پریمیر پرو می‌بینید، حتماً از مجموعه‌ها و آموزش نرم افزار پریمیر که توسط رسانه فارسی به آدرس www.rasanefarsi.ir تهیه شده استقبال نمایید. لازم به ذکر است که اساتید بسیار حرفه ای تمامی این آموزش‌ها را تهیه و تدوین کرده‌اند که این خود تضمینی برای ارائه محتوای بسیار باکیفیت به کاربران می‌باشد

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها