صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش سازندگان به انتقادات از جلوه های ویژه سریال «She-Hulk»

واکنش سازندگان به انتقادات از جلوه های ویژه سریال «She-Hulk»

she hulk

عوامل «شی-هالک: وکیل مدافع» (She-Hulk: Attorney at Law) مارول از طراحان جلوه‌های ویژه سریال در مقابل انتقادات اخیر حمایت کرده‌اند. در جریان برگزای تور مطبوعاتی «تی‌سی‌ای»، «جسیکا گائو» نویسنده «شی-هالک»، «تاتیانا ماسلنی» و «کت کویرو» کارگردان سریال گفتند که از طراحان جلوه‌های ویژه‌ای که احساس کرده‌اند تحت فشار قرار گرفته‌اند حمایت می‌کنند.

ماسلنی می‌گوید: «برای آن‌ها بسیار احترام قائلم که این هنرمندان بااستعداد باید به سرعت عمل کنند، یعنی سریع‌تر از آنچه که باید، از این لحاظ که همه این چیزها را باید با هم ترکیب کنند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) یکی دیگر از پروژه‌های مارول است که اخیراً جلوه‌های ویژه‌اش هدف انتقاد گرفته بود تا جایی که حتی «تایکا وایتیتی» و «تسا تامپسون» کارگردان و بازیگر این فیلم در مصاحبه با «ونیتی فر» با تغییر ظاهر شخصیت «کورگ» شوخی کردند.

گائو اضافه می‌کند: «وحشتناک است که بسیاری از هنرمندان احساس می‌کنند تحت فشار قرار دارند و حجم کارشان را بسیار زیاد می‌دانند. فکر می‌کنم همه اعضای این پنل به‌شدت با ایجاد شرایط کاری خوب موافق باشند.»

ماه گذشته یکی از طراحان جلوه‌های ویژه سابق «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) از فشارهای مارول انتقاد کرده و در صفحه توییترش فاش کرده است که این استودیو «رابطه‌ای سمی» با استودیوهای تولیدکننده جلوه‌های ویژه رایانه‌ای دارد: «همکاری با سریال‌های مارول باعث شد صنعت جلوه‌های ویژه را ترک کنم. همکاران بسیار زیادی را دیده‌ام که پس از ساعت‌های کاری طولانی به فروپاشی روانی می‌رسند، در حالی که مارول سر کیسه را شل نمی‌کند.»

کویرو اضافه می‌کند: «ما در پشت صحنه این شب و روزهای طولانی نیستیم اما اگر احساس می‌کنند تحت فشار قرار دارند از آن‌ها حمایت می‌کنیم و به آن‌ها گوش می‌دهیم.»

ماسلنی در مورد نتیجه نهایی جلوه‌های ویژه رایانه‌ای سریال «شی-هالک» و شخصیت غول‌پیکر اصلی آن می‌گوید: «وقتی نگاهش می‌کنم به نظر نمی‌رسد که صحنه‌ای از یک بازی ویدیویی باشد. افکار شخصیت را درک می‌کنم. از اثر آن‌ها شگفت‌زده می‌شوم.»

«شی-هالک» با یک روز تأخیر و در تاریخ ۱۸ آگست از دیزنی+ پخش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها