صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جیمز فرانکو بازیگر نقش فیدل کاسترو شد

جیمز فرانکو بازیگر نقش فیدل کاسترو شد

جیمز فرانکو

«جیمز فرانکو» بازیگر نامزد اسکار و برنده گلدن گلوب در فیلم «آلینا از کوبا» (Alina Of Cuba) نقش «فیدل کاسترو» را بازی می‌کند. «میا مایسترو» در این فیلم به کارگردانی «میگل باردم» نقش «ناتالیا رووئلتا» معشوقه کاسترو را بازی می‌کند.

پیش‌تر گزارش شده بود که «آنا ویافانه» ایفاگر نقش «آلینا فرناندز» دختر کاسترو خواهد بود و «خوزه ریورا» نامزد اسکار فیلمنامه را با همکاری «نیلو کروز» برنده جایزه پولیتزر می‌نویسد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، داستان فیلم از زندگی فرناندز تبعیدی و فعال اجتماعی الهام گرفته شده که تولدش نتیجه ملاقات‌های کاسترو و رووئلتا بود که به شکل‌گیری یک انقلاب کمونیستی در کوبا کمک کرد. فرناندز در سن ۱۰ سالگی متوجه شد که دختر «فیدل کاسترو» است وقتی که به ملاقات‌های مخفیانه شک کرد تا مادرش فاش کند که «ال کماندانته» پدر واقعی اوست. آلینا به یکی از بزرگ‌ترین منتقدین کاسترو بود و چندین بار به خاطر تلاش برای فرار بازداشت شد. او نهایتاً در سال ۱۹۹۳ به اسپانیا فرستاده شد، اتفاقی که توجه شبکه‌های خبری سراسر دنیا را جلب کرد. آلینا سپس برای همیشه به میامی نقل مکان کرد.

دیگر بازیگران فیلم «آلانا د لا رزا»، «ماریا سیسیلیا بوترو»، «هاردینگ جونیور» و بازیگران کوبایی‌الاصل :سیان چیونگ» و :رافائل ارنستو هرناندز» خواهند بود. فیلمبرداری «آلینا از کوبا» ۱۵ آگست در کلمبیا آغاز خواهد شد.

فرانکو در سال ۲۰۱۱ برای فیلم «۱۲۷ ساعت» (127 Hours) نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول شد و با فیلم «هنرمند فاجعه» (The Disaster Artist) جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها