صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : امتیازدهی به سریال «Lord of the Rings: The Rings of Power» غیرفعال شد!

امتیازدهی به سریال «Lord of the Rings: The Rings of Power» غیرفعال شد!

ارباب حلقه ها

امکان امتیازدهی به سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (Lord of the Rings: The Rings of Power) موقتاً غیرفعال شد. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که آمازون در برای مقابله با ثبت امتیازات منفی غیرواقعی این امکان را غیرفعال کرده است. یکی از منابع نزدیک به آمازون مدعی است که تا ۷۲ ساعت آینده بینندگان سریال می‌توانند امتیازات خود را ثبت کنند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، دو قسمت اول «حلقه‌های قدرت» جمعه گذشته منتشر شد و میان هواداران دنیای تالکین دو دستگی انداخت با این حال بسیاری از مخاطبین از فیلمبرداری و جلوه‌های بصری «چشم‌نواز» سریال آن ستایش کرده‌اند. امتیاز منتقدین در «راتن تومیتوز» به ۸۳ درصد و امتیاز مخاطبین به ۳۷ درصد رسیده بود.

آمازون برای تولید فصل اول این سریال به نویسندگی «جی‌دی پین» و «پاتریک مک‌کی» نزدیک به ۴۶۵ میلیون دلار هزینه کرده و برای تولید پنج فصل یا ۵۰ ساعت حدود ۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری می‌کند.

«اینترتینمنت ویکلی» یکی از معدود نقدهای منفی را برای «حلقه‌های قدرت» منتشر کرده و سریال را «فاجعه» می‌خواند: «برای ساختن پیش‌درآمد راه‌هایی وجود دارد، اما «حلقه‌های قدرت» همه آن راه‌ها را اشتباه رفته است. شش یا هفت ویژگی به‌یادماندنی سه‌گانه معروف را برداشته، یک تانکر آب اضافه می‌کند، هیچ‌کس را جذاب نشان نمی‌دهد، وعده اسراری را می‌دهد که اسرار نیستند، و بهترین شخصیت‌ها را بی‌هدف به بی‌راهه می‌فرستد.»

این درام حماسی هزاران سال پیش از «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» تالکین روی می‌دهد و بینندگان را به دورانی می‌برد که قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، حکومت‌هایی ظهور و سقوط کردند، قهرمانان غیرمنتظره آزموده شدند، امید در آستانه فروپاشی بود و بزرگ‌ترین شخصیت شروری که بر قلم تالکین جاری شده دنیا را تهدید به فروغلتیدن در ظلمت می‌کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها