صفحه اصلی > نقد و بررسی سریال : نقد و بررسی سریال ونزدی (Wednesday)

نقد و بررسی سریال ونزدی (Wednesday)

Wednesday نقد سریال

کسی در سریال حضور دارد که من بشناسم؟

کریستینا ریچی، مشهورترین بازیگر این سریال است که در دهه نود از جمله بازیگران پرکار هالیوود بود و با فیلم هایی نظیر «اسلیپی هالو» شناخته می شود. کاترین زتا جونز، بازیگر مشهور دهه نود و دهه اول قرن بیست و یکم نیز یکی از بازیگران سریال است. دیگر بازیگران سریال «Wednesday» اغلب سال ها در تلویزیون حضور داشته اند و چندان شناخته شده نیستند.

داستان سریال درباره چیست؟

دختر خانواده آدامز در حال تلاش برای مسلط شدن بر توانایی هایی ذهنی جدیدش است اما…

خالق سریال کیست؟

آلفرد گو و مایلز میلار که به صورت مشترک تجربه نویسندگی فیلم «مرد عنکبوتی 2» با بازی توبی مگوایر را در کارنامه شان ثبت کرده اند.

خلاصه منتقدانی که نظر مثبتی درباره سریال دارند:

آرزو امین (کالیدر): چهارشنبه تمام نشانه هایی را که باعث می شود داستان ها و شخصیت ها خاص شوند را حفظ می کند. این سریال در عین حال به خوبی موفق می شود داستان را از ژانر معمول خود خارج کرده و به چیزی کمی بالغ تر و کمی فراطبیعی تر تبدیل کند.

بریتانی وینسنت (دکلدر): تنها ستاره سریال شخصیت اورتگا است که کمک می‌کند این سریال از یک سریال معمولی، به اثری جذاب و قابل تماشا و هیجان‌انگیز در یک فرنچایز آشنا تبدیل شود. در حالی که این اقتباس در مواردی تصمیمات عجیبی اتخاذ کرده، اما در نهایت می توان گفت به شکل عجیبی همه این تغییرات جواب داده و هم بینندگان قدیمی و هم جدید از آن رضایت خواهند داشت.

کلی لاولر (یو اس ای تودی): این سریال به ندرت خود را از نسخه اصلی جدا می کند البته این مسئله به این معنا نیست که با اثری سرگرم کننده مواجه نیستیم. «چهارشنبه» ممکن است آرزوی عظمت «بافی» را داشته باشد، اما جنبه های خوشایند «گرگ نوجوان» در آن دیده می شود.

 Wednesday نقد سریال

خلاصه نظر منتقدانی که نظر منفی درباره سریال دارند:

نیک هیلتون (ایندیپیندنت): این دنیایی است که همه در آن با تک خط‌های زنگ دار صحبت می‌کنند، جایی که طراحی سریال برای کودکان بسیار ترسناک و در عین حال برای بزرگسالان بسیار کارتونی است. جایی که اجراها حتی دو بعدی تر از کمیک استریپ نیویورکر هستند که شخصیت‌ها برای اولین بار در آن ظاهر شدند. برای به نمایش درآوردن خون آشام ها و گرگینه ها، این سریال نیش بسیار کمی دارد!

نیک شگر (دالی بیست): اورتگا قطعاً ظاهری زیبا و سردی بی‌نظیری دارد. با این حال متأسفانه سریال «چهارشنبه» او را به یک شخصیت کسل کننده تبدیل کرده که به شخصیت او نمی آید. 

جنا شرر (ای وی کلاب): دیالوگ های این سریال در بهترین حالت بی مزه و در بدترین حالت خنده دار هستند. شخصیت اورتگا در این سریال ترسناک دوست داشتنی است با این که کار خاصی انجام نمی دهد. وی تجسم کریستینا ریچی در فیلم های دهه 90 است.علاوه بر این، تیم برتون، اسطوره ساخت فیلم های ترسناک، نیمی از قسمت‌های فصل این سریال را کارگردانی کرده اما از لحاظ بصری به حدی کار ساده است که هرگز متوجه حضور او در پشت دوربین نخواهید شد! 

این سریال محصول کدام شبکه است؟

نتفلیکس

Wednesday نقد سریال

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

این که تیم برتون نیمی از قسمت های فصل او را کارگردانی کرده و این که این سریال داستان یکی از شخصیت های «Addams Family» را بازگو می کند.

 

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها