صفحه اصلی > نقد و بررسی سریال : نقد و بررسی سریال چه می شود اگر (What If)

نقد و بررسی سریال چه می شود اگر (What If)

نقد سریال چه می شود اگر (What If)

کسی در سریال حضور دارد که من بشناسم؟

بسیاری از بازیگران مجموعه فیلم های «انتقام جویان» در این سریال در نقش های خودشان به صداپیشگی پرداخته اند که از جمله آن ها می توان به مارک رافالو، ساموئل ال جکسون، جرمی رنر و مایکل داگلاس اشاره کرد.

داستان سریال درباره چیست؟

این سریال پیش زمینه ذهنی تماشاگران درباره مجموعه فیلم های ابرقهرمانی مارول را تغییر می دهد و قرار است این سوال بزرگ را بپرسد که:« چه می شد اگه اتفاقات آن گونه که فکر می کردین پیش نمی رفت؟»

کارگردان سریال کیست؟

برایان اندروز که تقریبا در تمام فیلم های دنیای سینمایی مارول وظیفه کشیدن استوری بورد را داشته و حال کارگردانی انیمیشن «What if» به او سپرده شده است.

نکات مثبت سریال؟

مارول همانطور که از عنوان سریال بر می آید، غافلگیری های متعددی را در «What If» رقم زده که در چارچوب دنیای سینمایی مارول پذیرفتنی است و به راحتی می توان آن ها را پذیرفت.

مارول در این سریال به خوبی شخصیت پگی کارتر را به مخاطب معرفی کرده تا رفته رفته شرایط حضور بیشتر او در دنیای سینمایی مارول را مهیا کند.

شاید مثبت ترین نکته این سریال را بتوان تکرار موفق همان فرمول های همیشگی مارول این بار در قالب انیمیشن برشمرد.

نقد سریال چه می شود اگر (What If)

نکات منفی سریال؟

کیفیت متحرک سازی شخصیت ها در «What If» با ایراداتی همراه است.

بسیاری از بازیگران برای صداپیشگی شخصیت هایشان به قصه بازگشته اند اما برخی مانند «بیوه سیاه» که صداپیشه اش متفاوت است، چندان رضایت بخش نیستند.

اگرچه همانطور که گفته شد مارول در پیج و تاب دادن به قصه های ابرقهرمانانش تا به اینجا موفق عمل کرده اما در نهایت تغییر آنچه که قبلا طرفداران «انتقام جویان» دیده اند، شاید فقط از نظر مارول بتواند منجر به ساخت یک سریال شود!

این سریال محصول کدام شبکه است؟

دیزنی پلاس

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

علاقه به دنیای سینمایی مارول

نقد سریال چه می شود اگر (What If)

حرف آخر:

سریال «What If» قطعا برای علاقه مندان به دنیای سینمایی مارول جذاب خواهد بود. تئوری های گوناگون و تغییر خط داستانی رویدادهای قبلی می تواند پازل زیادی را در ذهن طرفداران مارول ایجاد کند. اما اگر از طرفداران «انتقام جویان» نیستید و ایده ای درباره آن ها ندارید، تماشای «What If» ابداً نمی تواند برایتان رضایت بخش باشد. تغییر شکل روایت قصه ها در «What If» ویژه و منحصر به فرد نیستند و بیشتر شبیه حربه ای برای کشیدن پول بیشتر از جیب بینندگان سریال است. با این حال همانطور که اشاره کردم، قطعاً برای طرفداران مارول همین فرم روایت کفایت خواهد کرد تا سرگرم شوند و خودشان را برای عنوان های بعدی دنیای سینمایی مارول آماده کنند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها