صفحه اصلی > پنج برتر : 5 شایعه برتر حضور بازیگران مشهور جهان در سینمای ایران

5 شایعه برتر حضور بازیگران مشهور جهان در سینمای ایران

179416314

در هفته های گذشته صحبت بر سر ساخت فیلمی با نام « لاله » مطرح شده که اظهار نظرهای مختلفی را در پی داشته است. این فیلم که گویا بودجه بسیار عظیمی برایش در نظر گرفته شده، قرار هست چنان گسترده باشد که تهیه کنندگانش اعلام کرده اند قصد دارند از وجود افراد مشهوری چون جورج کلونی و رابرت دنیرو در فیلمشان بهره ببرند!

به همین بهانه، اینبار در 5 برتر تصمیم گرفتیم تا « 5 شایعه برتر حضور بازیگران مشهور جهان در ایران » را ذکر کنیم تا به اتفاق هم گریزی به گذشته و شایعاتی از این قبیل داشته باشیم.


5- آمیتاب باچا – سلمان خان : چند سال پیش بود که علی شاه حاتمی اعلام کرد که قصد دارد فیلمی با نام « قفس » بسازد و در آن از ستاره های سینمای بالیوود (سینمای هند ) به نامهای آمتیا باچان و سلمان خان استفاده کند! این صحبت ها در حالی مطرح شد که مطابق معمول خبر از توافقات اولیه برای حضور این بازیگران منتشر شد اما در ادامه اصلا معلوم نشد سرنوشت این فیلم به کجا انجامید! در هر حال این هم از جمله شایعه های عجیب و غریبی بود که منتشر شده بود.

98985132

4 – عمر شریف – مایکل کین – آدام سندلر و… ! : فیلم « سن پطرزبورگ » به تهیه کنندگی حمید اعتباریان ، یکی دیگر از فیلمهایی بود که نامهای زیادی برای حضور در آن اعلام شد. این فیلم که پیش از اکرانش از جانب خود عوامل سازنده به عنوان بهترین کمدی تاریخ سینمای ایران خوانده شده بود، از نامهای مشهوری چون عمر شریف و مایکل کین برای ایفای نقش های اصلی نام برده بود؛ نامهایی که کسی به درستی نمی دانست چه ربطی به هم دارند! پس از مدتی شایعه حضور پرویز پرستوئی در کنار عمر شریف مطرح شد که تعجب همگان را در پی داشت و در روزهای آخر هم زمزمه هایی مبنی بر حضور آدام سندلر(!) مطرح شد که سرانجام همگی این موارد کنسل شد و شخص نویسنده یعنی پیمان قاسم خانی به همراه محسن طنابنده نقشهای اصلی را برعهده گرفتند! « سن پطرزبرگ » از لحاظ ذکر نامهای بزرگ سینمای جهان در سینمای ایران رکوردار هست!

547

3- جورج کلونی – رابرت دنیرو : این مورد جدیدترین شایعه درباره حضور بازیگران هالیوود در ایران می باشد که چند هفته ای هست مطرح شده. موضوع از این قرار هست که ایران قصد دارد فیلمی با هزینه گزاف به نام « لاله » تولید کند و از اینرو گفته شده که تهیه کنندگان قصد دارند از چهره های شناخته شده سینمای جهان نظیر رابرت دنیرو و جورج کلونی در فیلمشان استفاده کنند!

البته این بحث هنوز هم بسته نشده و اظهار نظرهایی هم درباره شرط سابقه اخلاقی خوب این بازیگران برای حضور در این پروژه مطرح شده که فکر می کنم با این وجود باید این پرونده همین الان بسته شود چراکه این بازیگران همخوانی چندانی با معیارهای ما ندارند! فکرش را بکنید جورج کلونی را به یک محفل عمومی در برج میلاد ببریم!

13844048

2- شارون استون : این خانم یکی از بازیگران شناخته شده هالیوود می باشد که شهرتش را مدیون بازی در فیلمی به نام « غریزه اصلی » هست. این فیلم که در خود هالیوود هم به خاطر صحنه های جنسی زننده شهرت زیادی دارد، باعث شد تا هالیوود همواره از شارون استون با عنوان هنرپیشه ای با جذابیت های جنسی یاد کند و حتی این روند تا همین الان هم پابرجا مانده.

اما قضیه حضور این خانم در سینمای ایران مربوط می شود به فیلمی که ظاهراً قرار بود بهمن قبادی آن را بسازد اما همه چیز ناگهان فراموش شد! تنها سندی که از شارون استون به جهت حضور در این فیلم باقی مانده، عکسی هست که آقای قبادی به همراه خانم شارون استون ( با حجاب کامل اسلامی ) منتشر شده. بهرحال این موضوع به سرانجام نرسید و خانم استون در همان هالیوود ماندگار شد.

68541654

1 آنجلینا جولی : این مورد یکی از شاهکارهای شایعه در سینمای کشورمان بود که مدتها سوژه کاریکاتوریست ها و طنز نویسها شده بود!

قضیه از این قرار بود که جناب آقای « علی سرتیپی » که یکی از تهیه کنندگان شناخته شده سینمای ایران هستند، ظاهراً آنطور که خودشان گفته اند، با مدیر برنامه های آنجلینا جولی تماس گرفتند تا مقدمات حضور این بازیگر را در فیلم « رسوایی » به کارگردانی مسعود ده نمکی محیا کنند! دنباله این خبر تا آنجا پیش رفت که اعلام شد تمام هماهنگی ها انجام شده و تنها مسائل مالی مانده که آن هم بزودی حل می شود!

اما آنچه که از همان ابتدا برای مخاطب ایرانی جای سوال داشت این مسئله بود که چرا آنجلینا جولی با اعتبار بالای بین المللی باید مقابل دوربین کارگردانی برود که هیچ فیلم بین المللی نساخته است؟ اما از آنجا که بالاخره یکجورهایی می بایستی اعلام می شد که آنجلینا جولی به ایران نمی آید و همه هم منتظر این خبر بودند(!) ، ناگهان سرتیپی اعلام کرد که مسعود ده نمکی با حضور وی در فیلمش موافقت نکرده و این حضور منتفی هست.

البته لازم نیست زیاد تعجب کنید چراکه این قضیه از اولش هم مشخص نبود که واقعیت داشته یا خیر! بهرحال آنچه که تا امروز متوجه شده ایم این هست که خانم الناز شاکردوست جایگزین آنجلینا جولی در فیلم « رسوایی » شده اند! کاری که شما باید انجام دهید این هست که توانایی های بازیگری این دو را مقایسه کنید!

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها