صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : بهترین بازی های بتل رویال (Battle Royale) برای اندروید و iOS

بهترین بازی های بتل رویال (Battle Royale) برای اندروید و iOS

بتل رویال (Battle Royale)

امروزه بازی های بتل رویال ( Battle Royale ) سهم عمده ای از بازی های کامپیوتری در بازار را در اختیار گرفته اند.

در کنار بازی های بتل رویالی که برای کنسول ها و کامپیوترهای خانگی منتشر می شود، تلفن های همراه نیز از این بازار بی بهره نمانده اند و بازی های محبوبی در این پلتفرم منتشر شده است.

در این مطلب نگاهی داشته ایم به بهترین بازی های Battle Royale که برای موبایل ها و سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شده است.

بخش دیگر این مطلب درباره بهترین بازی های بتل رویال برای PC و کنسول ها را در اینجا بخوانید.

آشوب (Disorder)

آشوب (Disorder)

 این بازی در میان بازی های سبک بتل رویال کمتر شناخته شده اما توانایی رقابت با دیگر بازی های این سبک را دارد.

دیزوردر توسط کمپانی چین « NetEase Games » ساخته شده است که یکی از کمپانی های مطرح بازی سازی در عرصه تلفن های همراه به شمار می رود.

در این بازی  شما باید برای رسیدن به بخشی که موشک هسته ای شلیک می شود، از گروه ها و پلیرهای دیگر بگذرید و در واقع با آن ها مبارزه نمائید.

« Disorder » از حیث تشابه، بیشترین شباهت را به « Rainbow Six: Siege » محصول یوبی سافت دارد.

دانلود بازی Disorder برای اندروید

دانلود بازی Disorder برای iOS

راکت رویال (Rocket Royale)

راکت رویال (Rocket Royale)

 شاید بتوان گفت این عنوان یکی از متفاوت ترین بازی های سبک بتل رویال در میان دیگر بازی های موبایلی محسوب شود چراکه شما برای برنده شدن نیاز به از بین بردن دشمنان ندارید!

گیمرها در این بازی باید تکه های مختلف یک راکت را از اطراف نقشه پیدا کرده و سپس راکت خود را بسازید و این در حالی است که 24 بازی باز دیگر نیز در پی یافتن قطعات راکت و ساختن آن ها هستند و امکان دارد در این راه مجبور شوید بر روی یکدیگر اسلحه بکشید!

دانلود بازی Rocket Royale برای اندروید

دانلود بازی Rocket Royale برای iOS

قهرمانان مکانیکی (Super Mecha Champions)

قهرمانان مکانیکی (Super Mecha Champions)

 این عنوان که با حال و هوای انیمه های ژاپنی منتشر شده، دیگر بازی سبک بتل رویال است که از گرافیک مناسبی برخوردار است.

همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، در این سبک از بازی ها شما در ابتدا دست خالی هستید و سپس در طول بازی می توانید ربات های مختلفی را امتحان کنید و با استفاده از آن دشمنان را نابود کنید.

اگر از طرفداران انیمه ها هستید، بازی سبک بتل رویال « Super Mecha Champions » می تواند شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Super Mecha Champions برای اندروید

دانلود بازی Super Mecha Champions  برای iOS

قوانین بقا (Rules of Survival) 

قوانین بقا (Rules of Survival)

 متاسفانه این عنوان خیلی خوش شانس نبود چراکه در مدت بسیار کوتاهی توانست در عرصه بازی های سبک بتل رویال موبایلی، توجه گیمرها را به خود جلب کند. در این بازی جذاب بیش از 300 گیمر در لحظه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

دلیل بد شانسی این بازی این است که به فاصله کوتاهی پس از انتشار، با ورود «PUBG» به جمع بازی های موبایلی، تمام توجهات به این بازی جلب شد و « Rules of Survival » رفته رفته از کانون توجهات خارج شد.

با این حال این عنوان کماکان با آپدیت های منظم توانسته در رقابت باقی بماند.

دانلود بازی Rules of Survival برای اندروید

دانلود بازی Rules of Survival  برای iOS

قوانین بقا (Rules of Survival)

تخریب خلاقانه (Creative Destruction)

 اغلب المان های موفق سبک بتل رویال در بازی « Creative Destruction » نیز وجود دارد و به طور مشخص، « فورتنایت » عنوانی است که این بازی بیشترین الهام را از آن گرفته است.

در این بازی نیز ساختمان ها قابل تخریب هستند و کلاس بندی های متفاوتی وجود دارد. به طور خلاصه، المان های موفق گیم پلی « فورتنایت » در این بازی نیز به کار گرفته شده اند.

پس اگر از علاقه مندان به بازی « فورتنایت » هستید، می توانید از « Creative Destruction » هم لذت ببرید.

دانلود بازی Creative Destruction برای اندروید

دانلود بازی Creative Destruction برای iOS

فورتنایت (fortnite)

فورتنایت (fortnite)

 برخلاف موفقیت فراوان نسخه کامپیوتر و کنسول های نسل هشتم، « فورتنایت » در تلفن های همراه به دلیل محدودیت سخت افزار و شرایط سخت اجرای بازی، در رده های پایین تری از دیگر بازی های محبوب سبک بتل رویال قرار گرفت.

« فورتنایت » با گرافیکی خیره کننده و گیم پلی جذاب، کماکان در نسخه موبایل نیز گزینه ای ایده آل محسوب می شود اما نسبت به رقبایش، به سخت افزارهای قدرتمند تری نظیر پردازنده های 64 بیتی و 3 گیگابایت رم نیاز دارد که کار را برای بسیاری از گیمرهای موبایلی سخت می کند.

این بازی از طریق Epic Games برای کاربران اندروید قابل دسترسی است که می توانید به این آدرس مراجعه کنید.

نسخه iOS به دلیل اختلاف اپل و اپیک گیمز، فعلاً در دسترس کاربران نیست.

ندای وظیفه: موبایل (Call of Duty: Mobile)

ندای وظیفه: موبایل (Call of Duty: Mobile)

 سری بازی های « Call of Duty »  پس از اینکه در کنسول ها و  PC با استقبال گسترده گیمرها مواجه شدند، سرانجام در سال 2019 راه خود را برای ورود به دنیای موبایل نیز هموار کردند و مطابق انتظار، در فاصله بسیار کوتاهی تبدیل به محبوب ترین بازی موبایلی سال شدند.

کیفیت شوتینگ استاندارد در کنار اسکین های متنوع و گیم پلی روان بر روی موبایل ها، کماکان « Call of Duty » را به عنوان یکی از دو انتخاب اصلی گیمرهای موبایلی تبدیل کرده است.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile برای اندروید

دانلود بازی Call of Duty: Mobile برای iOS

پابجی موبایل (PUBG MOBILE)

پابجی موبایل (PUBG MOBILE)

 اگرچه « پابجی » در PC و کنسول های نسل هشتم آغازگر مسیر پولساز بتل رویال بود و به سود زیادی هم در این راه رسید، اما می شد انتظار داشت که کمپانی های بزرگ بازیسازی خیلی زود دست به کار شوند و بخواهند از این بازار سهمی داشته باشند.

نتیجه اینکه به فاصله کوتاهی پس از موفقیت « پابجی »، بازی قدرتمندی نظیر « فورتنایت » ، « وارزون » و « ایپکس » از راه رسیدند و توجه گیمرها را به خود جلب کردند.

در چنین شرایطی، « پابجی » به کمک کمپانی موفق « تنسنت »، امپراطوری جدید خود را در عرصه موبایل آغاز کرد و توانست به سود میلیارد دلاری در این عرصه دست پیدا کند. « پابجی موبایل » برخلاف نسخه PC، به صورت رایگان عرضه شد و با ارائه اسکین های متنوع توانست درآمد میلیاردی را برای این کمپانی به همراه داشته باشد. اعتیاد به « پابجی موبایل » کار را به جایی رساند که در برخی از کشورها نظیر هند، محدودیت هایی برای انجام این بازی در نظر گرفته شد!

دانلود بازی Pubg Mobile برای اندروید

دانلود بازی Pubg Mobile برای iOS

 

بازی بتل رویال مورد علاقه شما برای تلفن های همراه چیست؟

 

 

ایلیا آرمانی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها