صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : نقد و بررسی گوشی موبایل ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2)

نقد و بررسی گوشی موبایل ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2)

بررسی گوشی Nothing Phone 2

ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2) دومین سری از گوش های محبوب و نوآورانه ناتینگ فون محسوب می شود. گوشی که با بهبود در مق ایسه با نسخه قبل به بازار عرضه شده و انتظار می رود که این بار بتواند پاسخ بهتری به خواسته های کاربران در بخش های پردازشی و حتی عکاسی ارائه نماید. در ادامه به نقد و بررسی گوشی Nothing Phone 2 می پردازیم.

Nothing Phone 2

طراحی و صفحه نمایش گوشی Nothing Phone 2:

یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت گوشی ناتینگ فون، خلاقیت در پنل پشتی این گوشی و چراغ های LED بود که توجه هر کاربری را به خود جلب می کرد. مشخص بود که در ارائه ناتینگ فون 2، این رویکرد تغییر قابل توجهی را تجربه نخواهد کرد و صرفاً با ارائه بهبودهای سخت افزاری و نرم افزاری، تجربه ای جذاب تر و روان تر از این قابلیت در اختیار کاربران قرار بگیرد. از این جهت، Nothing Phone 2 دارای 11 نوار LED بود و 33 بخش است که می تواند برای شرایط مختلف برنامه ریزی شود و حالت های نمایش مختلفی را برای کاربران به نمایش درآورد که جذابیت های زیادی را رقم خواهد زد. با توجه به این که سیستم نرم افزاری LED این گوشی در دست توسعه دهندگان قرار گرفته، باید انتظار داشت که اغلب اپلیکیشن های موبایل نسخه مختص به ناتینگ فون 2 را منتشر نمایند تا در بخش نوتیفیکشن، آلارم های منحصر به فرد داشته باشند.

ناتینگ فون 2 از لحاظ بدنه نیز عملکرد فوق العاده ای دارد و قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه ساخته شده و فریم این دستگاه نیز فلزی است که نشان از کیفیت ساخت بالای دستگاه دارد.

این گوشی همچنین دارای گواهی IP54 است که باعث می شود این گوشی مقاومت نسبتاً مناسبی در مواجهه با آب و گرد و غبار داشته باشد.

Nothing Phone 2 به صفحه نمایشگر 6.7 اینچی از نوع LTPO OLED با رزولیشن 1080 در 2412 مجهز شده و نرخ نوسازی تصاویر در آن نیز 120 هرتز است. صفحه نمایشگر این گوشی توسط Corning Gorilla Glass محافظت می شود .این صفحه نمایشگر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و تجربه تماشای محتوای ویدئویی بر روی این نمایشگر بسیار جذاب خواهد بود. نکته حائز اهمیت در خصوص صفحه نمایشگر، حداکثر روشنایی 1600 نیتی آن است که باعث می شود این گوشی تحت شرایط نوری شدید (مانند زیر نور خورشید) به راحتی محتوا را نمایش دهد و کاربران این گوشی هیچ مشکلی برای استفاده از ناتینگ فون 2 در زیر نور خورشید نداشته باشند.

Nothing Phone 2:
دوربین و پردازنده گوشی Nothing Phone 2:

ناتینگ فون  2 مجهز به پردازنده 4 نانومتری Snapdragon 8+ Gen 1 است. پرچمدار سابق اسنپدراگون که از لحاظ پردازشی عملکرد فوق العاده ای رقم می زند و به راحتی از عهده سنگین ترین پردازش های ممکن بر می آید. با استفاده از این پردازنده، کاربران گوشی های ناتینگ فون 2 نگرانی از بابت اجرای بازی ها و اپ های مورد علاقه خودشان نخواهند داشت چراکه این پردازنده با مصرف بهینه، می تواند تمام نیازهای پردازشی کاربران را برطرف نماید.

Nothing Phone 2 در بخش دوربین نیز مجهز به دو لنز 50 مگاپیکسلی واید و اولترا واید است. این گوشی در بخش دوربین عملکرد قابل توجه ای در مقایسه با نسل پیشین خود داشته و حالا کاربران این گوشی می توانند تجربه های منحصر به فردی از عکاسی و فیلمبرداری با این گوشی داشته باشند. وجود لرزشگیر اپتیکال باعث شده تا عکس ها و مخصوصاً ویدئوهای ضبط شده با این گوشی، لرزش بسیار کمی را ثبت کنند که باعث بهبود خروجی نهایی ویدئوها خواهد شد. لازم به ذکر است که لنز اصلی این گوشی محصول سونی (IMX890) است.

Nothing Phone 2
مشخصات باتری گوشی Nothing Phone 2:

ناتینگ فون 2 از یک باتری با ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعتی بهره برده که می تواند تا یک روز گوشی شما را شارژدهی کند. برای شارژ این گوشی نیز یک آداپتور با توان 45 وات در نظر گرفته شده که می تواند در 55 دقیقه گوشی کاربران را به طور کامل شارژ نماید. این گوشی همچنین از شارژ وایرلس 15 واتی هم پشتیبانی می کند و فناوری شارژ معکوس 5 واتی نیز از دیگر قابلیت های ناتینگ فون 2 به حساب می آید.

آیا گوشی موبایل Nothing Phone 2 ارزش خریدن دارد؟

به طور مشخص می توان گفت که Nothing Phone 2 یکی از خاص ترین گوشی های بازار به حساب می آید که نسل دوم آن از لحاظ سخت افزاری نیز بهبودهای فراوانی را تجربه کرده و حالا می تواند یک رقیب مهم و قدرتمند برای پرچمداران بازار محسوب شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها