صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مونیکا بلوچی و تیم برتون وارد رابطه شدند

مونیکا بلوچی و تیم برتون وارد رابطه شدند

تیم برتون و مونیکا بلوچی

«مونیکا بلوچی» و «تیم برتون» بر اساس گزارشی چهار ماه است که با یکدیگر «مخفیانه»‌ قرار می‌گذارند. اکتبر سال ۲۰۲۲ بلوچی ۵۸ ساله و برتون ۶۴ ساله در جشنواره فیلم لومیر در لیون فرانسه در کنار یکدیگر دیده شده بودند. بلوچی در لومیر یک جایزه افتخاری به کارگردان «ادوارد دست‌قیچی» (Edward Scissorhands) و «آلیس در سرزمین عجایب»‌ (Alice In Wonderland) اهدا کرد. این دو سپس در مراسم اکران فیلم صامت «لوییس لومیر» در کنار هم نشستند.

برتون روی صحنه گفته بود: «در تمام طول عمر به اندازه امشب عشق را احساس نکرده بودم. به بهترین مراسم خاکسپاری عمر من خوش‌آمدید!»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «دیلی میل» گزارش داده است که بلوچی و برتون از چهار ماه پیش با یکدیگر قرار می‌گذارند. بلوچی در سال ۲۰۱۳ از «ونسان کسل» جدا شده و پیش از آن از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۴ با «کلودیا کارلوس باسو» ازدواج کرده بود. او در سال ۲۰۱۹ نیز به رابطه با «نیکلاس لوفور» هنرمند فرانسوی پایان داد.

برتون در سال ۱۹۸۷ با «لینا گیسکه» ازدواج کرد و چهار سال بعد از او جدا شد. این فیلمساز سپس رابطه طولانی‌تری تا سال ۲۰۱۴ با «هلنا بونهام کارتر» داشت. آن‌ها از سال ۲۰۰۱ با یکدیگر قرار گذاشتند و دو دختر به دنیا آوردند.

بلوچی ایتالیایی در مصاحبه با «میرور» از جدایی خود از کسل گفته بود: «چیزی است که پیش از این هرگز تجربه نکرده بودم. خیلی احساس سرزندگی می‌کنم. یک زن مجرد آزاد است و مجرد بودن به معنای تنها بودن نیست – به معنای این است که در آغاز رابطه آزادی دارید. می‌تواند ترسناک باشد، اما خیلی هم جذاب است. به یاد داشته باشید که در سال‌های نه‌چندان دور زنان فقط با مردان در رابطه بودند.»

بلوچی اضافه کرده بود: «همان‌گونه که زنان جوان‌تر به مردان بزرگسال‌تر جذب می‌شوند، نباید عجیب دانسته شود که مردان بیست یا سی و چند ساله مجذوب زنان بزرگسال‌تر شوند. شیمی و انرژی میان زن و مرد است که اهمیت دارد… جذابیت جنسی واقعی در ذهن و تخیل است، نه سن بدن.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

‘مونیکا بلوچی’ با ‘کاظم بلوچی’ نسبت داره؟!!!

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

‘مونیکا’ هنوز خوشگل و جذابه ولی ‘تیم’ خیلی پیر شده…

Witchking
Witchking
1 سال قبل

فقط شش سال اختلاف سن دارن ولی چه قدر تیم پیرتر به نظر میرسه 🙁

mehrdad
mehrdad
1 سال قبل

ما را بگو که داشتیم اماده میشدیم برای خواستگاریش. نگفته بود که از کسل، کسل شده بوده و ولش کرده بودخ