صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از پول تو جیبی دادن سارا پولسن به پدرو پاسکال تا سانسور بر باد رفته! / زرین سینمایی هفته (242)

از پول تو جیبی دادن سارا پولسن به پدرو پاسکال تا سانسور بر باد رفته! / زرین سینمایی هفته (242)

پدرو پاسکال سارا پولسن

آقا سلام علیکم! ما یه شش هفت ماهی نبودیم که دیگه حال ندارم بگم چرا و خودتون میدونین! وقتتونم نگیرم و بریم سراغ زرین های هفته همون که حسابی تو انبار خاک خورده بود و یه چند ساعتی مشغول تمیز کردنش بودیم!

پدرو پاسکال سارا پولسن

Zarinدر هفته ای که گذشت، سرکار خانم سارا پولسن اومد یه مصاحبه ای انجام داد و از پیشرفت دوست قدیمیش، پدرو پاسکال در بازیگری ابراز خوشحالی کرد. پولسن در این مصاحبه گفت:«یادش بخیر، پدرو اون اوایل که اومده بود آمریکا از سر صحنه فیلمبرداری میومد میگفت:«سارا، یه 2 دلار دستی داری بهم بدی آخر هفته برمیگردونم بهت!» بعدشم می رفت دیگه آخر هفته کلا روی زمین نمیشد پیداش کرد! خدا بده برکت، الان واسه خودش کسی شده و خدا بیشتر بهش بده!»

قبلا هم پدرو پاسکال مصاحبه ای انجام داده بود و درباره دوران بی پولی اش گفته بود:«آقا تازه اومده بودم نیویورک یه قرون پول نداشتم..یه سارا بود دیگه بهش گفتم جیب من و جیب تو نداره! اینجوری بود که هر چند وقت یه چند دلاری کِش میرفتم و شب کجا؟ مک دونالد!»

از این رو، ما این جا به دلیل آنچه که «مرام بچه های پایینای هالیوود» می نامیم، لوح زرینی را به سارا پولسن تقدیم می کنیم که حسابی هوای پدرو پاسکال رو داشت تا بتونه توی کارش موفق بشه. اینجام ما زنگ میزنیم به رفیقمون ازش 50 تومان قرض میخواییم میگه:«دارم ولی سفته چقدر میدی؟!»

کیانو ریوز

Zarinدر هفته ای که گذشت، کیانو خان ریوز مثل همیشه دست و دلبازی کرد و اومد یه سری هدایا به بدلکاران فیلم «جان ویک 4» داد و گفت:«داداشیا، خیلی مخلصیم و انشالله که چرخش بچرخه براتون!»

البته این اولین بار نبوده که ریوز چنین کاری انجام میده و قبلاً هم به بهانه های مختلف به عوامل فیلم و مخصوصاً بدلکاران، هدایای گرانقیمتی از جمله ساعت های لوکس هدیه داده بود.

از این جهت، به دلیل آنچه که «خسته نباشی داش!» می نامیم، لوح زرینی را به کیانو ریوز تقدیم می کنیم و معتقدیم که سخاوت محبوبیت میاره که آقای ریوز به خوبی ازش برخورداره.

پل وایکر سیندی

68466آقا توی هفته ای که گذشت یه خبر سم اومد بیرون از فیلم «سریع و خشمگین» که قشنگ خوراک برنامه سازای آمریکایی بود! خبر از این قرار بود که ظاهراً استاد پُل واکر و استاد تایرس گیبسون هنگام فیلمبرداری «سریع و خشمگین 2»، قفلی زدن رو بدلکارِ اوا مندز و اون بنده خدا هم نه نگفته!

مشکل اینجاست که بعد مدتها، اون بدلکاری که نه نمیگه، اومده درباره جزئیات رابطه شون صحبت کرده و گفته کی نمیدونم چی بوده اون یکی چطور ویژگی داشته و خلاصه، کلی مسخره بازی که حتی صدای خود هالیوودی ها رو هم درآورده که این چه وضعیه راه انداختین!

از این رو، به دلیل آنچه که «سریع و مشنگانه» می نامیم، تمشک زرینی را به این جماعت 3 نفره تقدیم می کنیم که البته یه نفرشون به رحمت خدا رفته این وسط و آرزوی صبر برای بازماندگانشون بعد از شنیدن این اخبار داریم!

بر باد رفته

68466در هفته ای که گذشت، خبر رسید که قراره هنگام انتشار رمان «بر باد رفته» یه سری هشدار محتوای آزار دهنده در خصوص این قصه بر روی کتاب منتشر بشه تا دل خوانندگان جدید این کتاب نلرزه!

در واقع کتابی که نزدیک یک قرن از انتشارش میگذره رو به زیر تیغ سانسور ببرن و به جای این که مخاطب خودش با خواندن کتاب به درک و آگاهی در خصوص تاریخ و جزئیات داستان برسه، از پیش دارن تعیین میکنن که فلان جمله و شخصیت و رویکرد درست نیست و مبادا بخونید و دلتون به درد بیاد!

از این رو، به دلیل آنچه که «سوسول بازی در ادبیات» می نامیم، تمشک زرینی را به انتشاراتی که در حال سانسور کتاب های قدیمی هستند تقدیم می کنیم و معتقدیم که فلسفه کتاب خوانی نباید اسیر مسائل اجتماعی روز شود.

 

ذره بین

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

‘کیانو ریوز’ انگار دلش نمیخواد دیگه ریشاشو بزنه…خوبه حداقل فیلم ‘ماتریکس’ و ‘وکیل مدافع شیطان’ رو ۲۲ سال پیش ساختند! چون الان فکر کنم ۱۰ سالی هست ‘کیانو’ با این چهره تکراری حال میکنه!!!!

علی
علی
1 سال قبل

بدلکاره جالب بود هر روز از سرزمین چشم و دل سیرها یه خبر جالب میاد

خنگول
خنگول
1 سال قبل

تو این چند ماه که نبودین بهروز افخمی کولاک کرده بود🤣🤣🤣🤣

آقا مهدی
آقا مهدی
1 سال قبل

سلام زره بین جان. قدیم چند هفته یک بار میومدی، حالا شده سالی یک بار…
حال نمی کنی با ما؟