صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کریس همسورث: فیلم «ثور 4» بیش از حد احمقانه بود! / با تارانتینو و اسکورسیزی کار نمی کنم!

کریس همسورث: فیلم «ثور 4» بیش از حد احمقانه بود! / با تارانتینو و اسکورسیزی کار نمی کنم!

کریس همسورث

کریس همسورث می‌پذیرد که «ثور 4» فیلم کاملا احمقانه بود! فیلم «ثور:عشق و تندر» با فروش 760 میلیون دلاری روبرو شد اما بسیاری از طرفداران مارول به رویکرد تایکا وایتیتی، نویسنده و کارگردان  در طنز و جلوه های بصری خرده گرفتند. کریس همسورث ، بازیگر اصلی خود به این انتقادها آگاه است . او در گفتگو با مجله جی کیو می‌پذیرد که  این قسمت زیادی احمقانه بود:« فکر می کنم ما خیلی در فیلم شوخی داشتیم و زیاد احمقانه شد.همیشه بودن در مرکز یک موقعیت و داشتن یک چشم انداز واقعی سخت است…من فرآیند فیلمسازی را دوست دارم. شبیه یک سواری است. اما واکنش مردم به اثر را نمی دانم.»

همسورث در ادامه گفت که منتقدان بزرگ او پسران دوستانش بودند:« یکسری پسر هشت ساله منتقد این فیلم شدند.ما فکر می کردیم که شوخی ها زیاد است. اکشن فیلم خیلی خوب است.اما جلوه های بصری اصلا خوب نبود.» کریس همسورث در هشت فیلم مارول ایفای نقش کرده، نظر او درباره «ثور4» به این معنی نیست که او دیگر در چنین فیلم های حضور نخواهد یافت.او فعلا قراردادی با مارول ندارد. می‌خواهد در پروژه‌های دیگری ایفای نقش کند.

همسورث به انتقادهایی که از سوی مارتین اسکورسیزی و کوئنتین تارانتینو به فیلم‌های مارول شده نیز اشاره کرد.تارانتینو نوامبر سال پیش گفته بود که مارول ناتوان از خلق ستاره های سینماست. اسکورسیزی نیز به تاثیر مارول در نمایش فیلم ها تاخته بود. تارانتینو گفته بود:«بخشی از مارول سازی هالیوود اینجاست که شما همه این بازیگرانی را دارید که با بازی این شخصیت ها مشهور شده اند. اما آنها ستاره سینما نیستند.  کاپیتان آمریکا ستاره است. یا ثور ستاره است. منظورم این است که من اولین کسی نیستم که این حرف را می زند. فکر می‌کنم هزاران بار گفته شده  اما می‌دانید، این شخصیت‌های فرنچایز هستند که تبدیل به یک ستاره می‌شوند.»

همسورث در واکنش به این انتقادها گفت:« وقتی این ها را شنیدم فوق العاده غمگین شدم. این دو تا از قهرمانان من هستندکه با آنها همکاری نخواهم داشت. گمان کنم آنها طرفدار من نیستند.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Far
Far
10 ماه قبل

اقا تیتر خیلی گمراه کنندس، من فک کردم با حالت متکبرانه این حرفو زده، بعد میبینم احتمال داده که هیچوقت با این بزرگان کار نخواهد کرد و این براش ناراحت کننده بوده
فحش نخرین برای بیچاره😁

علی
علی
10 ماه قبل

این کارو نکن الان تارانتینو اسکورسیزی چطوری کمر راست کنن  😭

GIGA
GIGA
10 ماه قبل
پاسخ به  علی

مگه کمری هم مونده که راست کنن؟! 😆

Marvel Man
10 ماه قبل

خب عشق و تند آشغال بود که بود، به من چه؟!
اصلا موقعیت خوبی شد که یه اعترافی بکنم: من از NWH به اینور هیچ فیلم و سریال مارولی رو ندیدم و احتمال ۹۰ درصد چون افراد مورد اعتمادم گفتن خوب نیستن، هیچوقت نخواهم دیدشون!
اندگیم برای من پایان mcu بود. محافظان کهکشان ۳ که کیفیت خوبش بیاد میشه اولین فیلم مارول که تو دو سال اخیر میبینم.

اسکورسیزی
اسکورسیزی
10 ماه قبل
پاسخ به  Marvel Man

تو نماینده مارول در این سایتی و باید جوابگوی پسرای هشت ساله باشی🤣

Marvel Man
10 ماه قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

من نماینده خودمم
اینجا تویی که شغل ….رو داری برای عمو مارتی انجام میدی 😉

اسکورسیزی
اسکورسیزی
10 ماه قبل
پاسخ به  Marvel Man

خودت سالهاست شغل …رو برای مارول و شخص کوین فایگی انجام میدی.انصافا تو کارت خبره و بهترینی.کوین فایگی باید بابت داشتن …مثل تو خدا رو شکر کنه😉

Marvel Man
10 ماه قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

اسم کاربری من کوین فایگیه؟ من به فایگی گفتم پادشاه سینما؟!
من همینجا توضیح دادم کامل قضیه من چیه منتها خب چه کار کنم دیگه که سانسورچی اینجا هم یکیه مثل تو؟!
حقیقت ….شما فسیلبازا رو قشنگ میسوزونه پس راه انتشار حقیقت رو می‌بندید

علی
علی
10 ماه قبل
پاسخ به  Marvel Man

بچه سال برو مارولتو ببین تو رو چه به ذات سینما