صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تصاویر زندانیان سرزمین ارواح (Prisoners of the Ghostland) به کارگردانی نیکلاس کیج منتشر شد

تصاویر زندانیان سرزمین ارواح (Prisoners of the Ghostland) به کارگردانی نیکلاس کیج منتشر شد

prisoners of the gh12

اولین تصاویر از فیلم «زندانیان سرزمین ارواح» (Prisoners of the Ghostland) به کارگردانی «سیون سونو» و بازی «نیکلاس کیج» منتشر شد. داستان این فیلم در مورد یک جنایت‌کار با بازی کیج است که باید برای نجات یک دختر ربوده‌شده طلسمی شیطانی را بشکند. انتظار می‌رفت که این فیلم به دنبال عارضه قلبی کارگردان با تأخیر مواجه شود، اما به نظر می‌رسد که فیلم آماده‌ی نمایش است و به زودی عرضه خواهد شد.

 prisoners of the ghostland 2

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کیج سال ۲۰۱۸ در مصاحبه با «اسکرین‌آنارشی» گفته بود:‌ «در موردش هیجان‌زده‌ام. شبیه به هیچ‌یک از کارهایی که قبلاً خوانده‌ام نیست. شاید غریب‌ترین فیلمی باشد که بازی می‌کنم و این گویای همه‌چیز است. یک جامپ‌سوت چرمی سیاه می‌پوشم و نارجک‌هایی که به نقاط مختلف بدن وصل شده، و اگر دختر فرماندار را از لب مرز جایی که همه روح‌اند نجات ندهم مرا منفجر خواهند کرد. باورکردنی نیست.»

prisoners of the ghostland 3 

اولین تصاویر از «زندانیان سرزمین ارواح» از طریق «فندنگو» منتشر شده است. دیگر بازیگران فیلم «سوفیا بوتلا»، «اد اسکراین»، و «ترزا روییز» و فیلمنامه توسط «آرون هندری» و «رضا سیکسو صفایی» فیلمساز ایرانی-آمریکایی به نگارش درآمده است.

 prisoners of the ghostland 4

کیج به زودی در سریال «تاریخچه الفاظ رکیک» (History of Swear Words) نت‌فلیکس دیده خواهد، اما انتظار می‌رود که «زندانان سرزمین ارواح»‌ در جشنواره‌های فیلم سال ۲۰۲۱ اکران شود.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

ناراحتی نیکلاس کیج از تمسخر تصویرش در فضای مجازی!

حمایت نیکلاس کیج از جنبش Metoo#

نیکلاس کیج : نمی نمی توانم سریال تلویزیونی بازی کنم برای اینکه ستاره سینما هستم!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها