صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سریال «Wednesday» پربیننده ترین سریال انگلیسی زبان نتفلیکس شد

سریال «Wednesday» پربیننده ترین سریال انگلیسی زبان نتفلیکس شد

Wednesday

نتفلیکس معیار معاسبه بینندگان عناوین سینمایی و تلویزیونی خود را برای اولین بار از ژوئن سال ۲۰۲۱ تغییر داد. بر این اساس «ونزدی» (Wednesday) بالاتر از فصل چهارم «موجودات عجیب» (Stranger Things) پربیننده‌ترین سریال انگلیسی-زبان پلتفرم لقب گرفته است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، نتفلیکس از این پس شمار «بازدید» را اندازه‌گیری می‌کند نه ساعاتی که مخاطبین به تماشای عناوین نشسته‌اند. علاوه بر این، در سیستم جدید، میزان بینندگان در ۹۱ روز اول یا ۱۳ هفته اول محاسبه خواهد شد و نه ۲۸ روز اول. شمار بینندگان با این حال دقیقاً به معنای دفعاتی که مخاطبین یک سریال را به صورت کامل دیده‌اند نیست و نتفلیکس «بازدید» هر سریال را با تقسیم کردن ساعات تماشا در مدت هر عنوان به دست می‌آورد.

فصل چهارم «موجودات عجیب» پیش‌تر با ۱.۳۵ میلیارد ساعت تماشا در ۲۸ روز پربیننده‌ترین سریال انگلیسی زبان تاریخ نتفلیکس بود. اما بر اساس معیارهای جدید، «ونزدی» با ۲۵۲ میلیون «بازدید» (۱.۷۱۸ میلیارد ساعت تقسیم بر ۶ ساعت و ۴۹ دقیقه فصل) بالاتر از فصل چهارم «موجودات عجیب» با ۱۴۰ میلیون بازدید قرار گرفته است. بعضی از فصل چهارم سریال علمی-تخیلی برادران دافر بسیار طولانی بودند و به دو ساعت می‌رسیدند. از این رو سیزده ساعته بودن این فصل باعث شده بود رتبه آن بالاتر برود. سریال «گامبی وزیر» (The Queen Gambit) که پیش‌تر در فهرست ۱۰ سریال برتر دیده نمی‌شد بر اساس این روش محاسبه جدید به رتبه پنجم رسیده است.

در بخش پربیننده‌ترین فیلم‌های انگلیسی زبان نتفلیکس، «اعلان قرمز» (Red Notice) با ۲۳۰.۹ میلیون بازدید در رده اول جای گرفته و «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) «آدام مک‌کی» و «پروژه آدام» (The Adam Project) با ۱۷۱.۴ و ۱۵۷.۶ میلیون بازدید رتبه‌های بعدی را به دست آورده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احسان
احسان
10 ماه قبل

اونوقت پلتفرمهای خودمون فیلم و سریالهای نتفلیکس رو بصورت غیرقانونی برمیدارن با اکانت گرونتر از نتفلیکس به خودمون میفروشن زیبا نیست؟؟🙂