صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : احتمال حضور بن افلک در «Deadpool 3»

احتمال حضور بن افلک در «Deadpool 3»

بن افلک ددپول 3

«ددپول ۳» (Deadpool 3) کمتر از یک سال آینده قرار است در سالن‌های سینما اکران شود هرچند اعتصاب نویسندگان ممکن است نمایش آن را یک سال به تأخیر بیندازد. «رایان رینولدز» برای این فیلم بالأخره موفق شد «هیو جکمن» را در نقش «ولورین» بازگرداند و او را از بازنشستگی از چندگانه «ایکس-من» بیرون بیاورد. اما به تازگی این شایعه شنیده شده است که «بن افلک» نیز در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «سینمابلند» گزارش داده است که افلک ماه گذشته در محل فیلمبرداری «ددپول ۳» در انگلستان رؤیت شده است. نقش افلک در حال حاضر نامشخص است اما او سابقه بازی در نقش «دردویل» (Daredevil) یا «مت مرداک» را در سال ۲۰۰۳ دارد.

«رایان رینولدز» در قسمت سوم «ددپول» در نقش «ددپول» یا «ویلسون وید»، «هیو جکمن» در نقش «ولورین» یا «لوگان هولت»، «اما کورین» در یک نقش شرور افشا نشده و «متیو مکفدین» می‌پیوندد. «زاسی بیتس» بازیگر دو قسمت قبلی تأیید کرده است که در قسمت سوم حضور ندارد.

«شان لوی» به دنبال موفقیت فیلم‌های «گای آزاد» (Free Guy) و «پروژه آدام» (The Adam Project) «ددپول ۳» با بازی «رایان رینولدز» را کارگردانی می‌کند. این فیلم به گفته «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول رده سنی بزرگسال (R) خواهد داشت. «ددپول ۳» اولین قسمت چندگانه خواهد بود که با همکاری فایگی در «دنیای سینمایی مارول» به تولید می‌رسد.

جکمن اخیراً در مصاحبه با «جس کیگل» توضیح داده بود که چگونه برای بازی در «دنیای سینمایی مارول» مقابل «رایان رینولدز» توافق کرده است: «به خاطر طراحی دنیای مارول و خطوط زمانی در حال تغییرش، حالا می‌توانیم در زمان به عقب برگردیم، چون می‌دانید، علمی است، بنابراین نیازی نیست خط زمانی «لوگان» را تغییر دهیم، مسئله‌ای که برای من مهم بود. و همین‌طور شاید برای هواداران.»

افلک به تازگی در فیلم «ایر» (Air) با «مت دیمون» همکاری کرده و در فیلم «فلش» (The Flash) نقش «بتمن» را تکرار کرده است.

«ددپول ۳» در حال حاضر قرار است ۸ نوامبر ۲۰۲۴ اکران شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها