صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جان هم و همبازی آنا آسیولا در سریال «Mad Men» ازدواج کردند

جان هم و همبازی آنا آسیولا در سریال «Mad Men» ازدواج کردند

جان هم

«جان هم» و همبازی‌اش «آنا آسیولا» در سریال «مد من» (Mad Men) شنبه این هفته در تنگه اندرسون در بیگ سر کالیفرنیا ازدواج کردند. آن‌ها در همین لوکیشن قسمت آخر سریال پربیننده شبکه ای‌ام‌سی را فیلمبرداری کرده بودند.

هم ۵۲ ساله و آسیولای ۳۵ ساله در مراسمی با حضور چندین سلبریتی پیوند زناشویی خود را جشن گرفتند. در قسمت پایانی «مد من» شخصیت «دان دریپر» با بازی هم ایده تیزر تبلیغاتی «هیل‌تاپ» کوکاکولا را مطرح می‌کند.

«جان اسلتری» یکی از بازیگران دیگر «مد من» در این مراسم دیده شده است. «پل راد»، «لری دیوید»، «تینا فی»، «بروک شیلدز» و «بیلی کروداپ» که به تازگی با «نایومی واتس» ازدواج کرده دیگر بازیگران حاضر در این مراسم بودند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هم و آسیولا در ماه فوریه نامزدی خود را اعلام کردند. این دو از سال ۲۰۱۴ با یکدیگر دیده شده بودند اما تا سال ۲۰۲۰ رابطه رمانتیک آن‌ها تأیید نشده بود. هیچ‌یک از این دو بازیگر در شبکه‌های اجتماعی حساب فعالی ندارند اما پاپاراتزی‌ها تصاویری از تنیس بازی کردن آن‌ها منتشر کرده بودند. هم اولین بار مارس سال ۲۰۲۲ با آسیولا در مراسم افتتاحیه «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) روی فرش قرمز رفت.

هم پیش‌‌تر به «هاوارد استرن» گفته بود که «خیلی» عاشق آسیولا است و «بدون تردید» می‌تواند تصور کند که تا پایان عمر در کنارش بماند. او توضیح داده بود که با آسیولا در آن زمان پیرامون ازدواج، فرزندآوری و «تعریف نسخه جدیدی از خوشبختی» گفت‌وگو کرده است. هم از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۵ با «جنیفر وستفلت» بازیگر و فیلمنامه‌نویس آمریکایی رابطه داشت.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها