صفحه اصلی > نقد و بررسی سریال : نقد و بررسی سریال آیدل (The Idol)

نقد و بررسی سریال آیدل (The Idol)

آیدل (The Idol)

کسی در سریال حضور دارد که من بشناسم؟

لیلی رز دپ، دختر جانی دپ که مدتی است بازیگری را آغاز کرده، بازیگر نقش اصلی زن سریال « The Idol» است. ویکند، خواننده مشهور آمریکایی هم بازیگر نقش اصلی مرد سریال است.

داستان سریال درباره چیست؟

بعد از یک اتفاق که باعث می شود یک خواننده پاپ تور خود را کنسل کند، او با فردی آشنا می شود که کیش و آئین متفاوتی دارد و …

خالق سریال کیست؟

سه فرد مختلف این سریال را خلق کرده اند. اما به نظر می رسد اصلی ترین کار را Sam Levinson انجام داده که قبلا نویسنده فیلم هایی همچون «مالکوم و ماری» و سریال «Euphoria» بوده است. ویکند هم یکی از خالقین سریال است و البته، رضا فهیم ایرانی هم در کنارش وظیفه خلق این سریال را برعهده داشته اند.

آیدل (The Idol)

نکات مثبت سریال؟

واقعاً در مقایسه با دیگر سریال های HBO هیچ! عجیب است که یک سریال با چنین کیفیتی از این شبکه پخش می شود.

نکات منفی سریال؟

«The Idol» به شکل عجیبی از فقر فیلمنامه رنج می برد. اتفاقات سریال منطق خاصی ندارند و پرداخت موضوعات آن چنان سطحی است که باعث می شود شک کنیم این سریال متعلق به شبکه HBO است!

ریخت و پاش صحنه های جنسی در سریال فراوان است. از آن دست صحنه های جنسی زننده ای که هیچ توجیه منطقی برای این حجم از زیاد بودن آن ها وجود ندارد.

بازی بازیگران بسیار بد و دور از انتظار است. یکی از این بازی های بد را «ویکند» رقم زده است که به نظر می رسد استعداد بیشتری در خوانندگی داشته باشد تا بازیگری!

شعارهای سطحی و فمینیستی سریال به حدی بد بیان می شود که کارکرد معکوس پیدا می کنند!

آیدل (The Idol)

این سریال محصول کدام شبکه است؟

HBO

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

به طور قطع حواشی این سریال در خصوص صحنه های جنسی اش

حرف آخر:

ضعف های «The Idol» تنها به صحنه های جنسی فراوانش مربوط نمی شود و روند داستانی و پرداخت آن ها نیز عجیب و فراموش شدنی است. سازندگان این سریال قصد داشته اند تا از صنعت سرگرمی انتقاد کنند اما در نهایت سریالی ساخته اند که از تمام چیزهایی که انتقاد می کند، یک درجه بدتر است!

 

رضا توسلی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Henry
Henry
9 ماه قبل

یک سریال فوق العاده مزخرف و ضعیف که به درد چاه فاضلاب می خوره ، بحث سر محتوای جنسی نیست ، کارگردانی و ساختار افتضاح این مینی سریال هستش که به درد لای جرز دیوار هم نمی خوره ، با این حال به نظرم هدف انحرافانه بسیار قوی داره و ضمنا در تلاش برای برملا کردن پشت پرده سو استفاده های مالی سرمایه دارانی که برای ستاره شدن در دنیا خوانندگی به مانند بی تی اس و کی پاپ ها انجام میدن ، رو نشون میده