صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اقدام عجیب دیزنی در برگزاری مراسم فرش قرمز «Haunted Mansion»

اقدام عجیب دیزنی در برگزاری مراسم فرش قرمز «Haunted Mansion»

Haunted Mansion

در مراسم افتتاحیه «عمارت تسخیرشده» (Haunted Mansion) دیزنی که شنبه شب برگزار شد ستارگان فیلم روی فرش قرمز نرفتند. فرش قرمز این مراسم اولین رویدادی بود پس از اعتصاب اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) برگزار می‌شد.

«تیفانی هدیش»، «جیمی لی کورتیس»، «واینونا رایدر»، «دن لوی»، «اوون ویلسون»، «رزاریو داسون»، «جرد لتو»، «دنی دویتو» و «لاکیث استنفیلد»، «جاستین سیمین» کارگردان، «دن لین»، «جاناتان ایریک و «نیک رینولدز» تهیه‌کنندگان و «کریس باورز» آهنگساز قرار بود در این مراسم که در شهر بازی «عمارت تسخیر‌شده» دیزنی برگزار شد روی فرش قرمز بروند. اما با اعتصاب بازیگران از پنجشنبه گذشته، ستارگان طبق قوانین نمی‌توانستند در چنین رویدادهایی حضور پیدا کنند. بازیگران در طول اعتصاب حق مصاحبه، حضور در مراسم اهدای جوایز، پادکست‌ها، جشنواره‌ها و تبلیغ پروژه‌ها را ندارند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، چندین استودیو مراسم فرش قرمر فیلم‌هایشان را کنسل کردند – از جمله فرش قرمز افتتاحیه «اوپنهایمر» (Oppenheimer) که قرار بود دوشنبه برگزار شود – اما دیزنی تصمیم گرفت افتتاحیه «عمارت تسخیر‌شده» را بدون ستارگان فیلم و با افرادی که به شکل شخصیت‌های داستان از قبیل «ملکه بدجنس» از دنیای «سفید برفی»، «کروئلا»، و «میکی ماوس» لباس پوشیده بودند و اینفلوئنسرها و مهمانان دیگر برگزار کند.

سیمین به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «ناراحت‌کننده است که بازیگران اینجا حضور ندارند، در عین حال، از علت غیبت آن‌ها کاملاً حمایت می‌کنم. و خوشحالم که می‌توانم از طرف آن‌ها این موضوع را یادآوری کنم.»

«رزاریو داسون» در این فیلم نقش گبی را بازی خواهد کرد، مادری مجرد که به همراه پسر ۹ ساله‌اش با بازی «چیس دیلون» ندانسته به یک عمارت تسخیر‌شده در نیو ارلئانز نقل مکان می‌کند. او برای راندن ارواح شیطانی از استاد حوزه فعالیت‌های فراطبیعی (استنفیلد)، یک واسطه (هدیش)، یک کشیش (ویلسون) و یک تاریخ‌دان (دویتو) یاری می‌جوید. لتو در این فیلم نقش شخصیت «هت‌باکس گوست» را بازی می‌کند که سرش از تن جدا و درون جعبه کلاه نمادینش است.

دیزنی «عمارت تسخیرشده» را ۲۸ ژوئیه در سالن‌های سینما اکران می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها