صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش هالیوود به درگذشت غم انگیز متیو پری

واکنش هالیوود به درگذشت غم انگیز متیو پری

متیو پری

مرگ ناگهانی و تراژیک «متیو پری» بازیگر سریال «دوستان» (Friends) هالیوود و هواداران او را دلشکسته کرد. پس از آنکه ساعاتی پیش گزارش شد پیکر بی‌جان پری در لس‌آنجلس پیدا شده، بسیاری از همکاران سابق او و شبکه‌های ان‌بی‌سی و استودیوی برادران وارنر با انتشار پیام‌هایی یادش را گرامی داشتند. شواهد نشان می‌دهد که پری در جکوزی خانه‌اش غرق شده اما تحقیقات ادامه دارد.

«توماس لنون» که در سریال «جفت ناجور» (The Odd Couple) شبکه سی‌بی‌اس با پری همکاری کرده می‌نویسد: «خداحافظ ای دوست.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «لورا بنانتی» بازیگر سریال «ادامه بدهید» (Go On) شبکه ان‌بی‌سی می‌گوید: «متیو سخاوتمند و درخشان و استعدادی بی‌همتا بود. چه فقدان ناگواری. یادش زنده باشد.»

«سلما بلر» که در سریال «دوستان» نقش وندی را بازی کرده در اینستاگرام می‌نویسد: «قدیمی‌ترین دوست پسرم. همه ما عاشق متیو پری بودیم، و به ویژه من. هر روز. بی‌قید و شرط دوستش داشتم و او من را. و درهم‌شکسته‌ام. دلشکسته. خواب‌های خوش ببینی متی. خواب‌های خوش ببینی.»

«ناتاشا هنستریج» بازیگر «همه نه یارد» (The Whole Nine Yards) می‌نویسد: «مرد سخاوتمند. خنده و عشق زیادی به این دنیا بخشیدی. تا ابد دلتنگ تو خواهیم بود و تا ابد به یادت.»

«گریسی سانتو» نویسنده «جفت ناجور» می‌گوید: «هرگز فراموش نمی‌کنم که چه انسان مهربان و خون‌گرمی بود.»

«پجت بروستر» بازیگر سریال «ذهن‌های جنایتکار» (Criminal Minds) که در شش اپیزود از «دوستان» نقش شخصیتی به نام کتی را کرد می‌نویسد: «او با من در سریال «دوستان» و هر بار که در دهه‌های بعد دیدمش برخورد بسیار خوبی داشت. خواهش می‌کنم کتابش را بخوانید. میراث او برای کمک کردن به دیگران بود. روحش آرام نخواهد گرفت… آن بالا مشغول خنداندن همه است.»

«میرا سوروینو»‌ می‌نویسد: «وای نه! متیو پری! ای روح مهربان و پریشان! باشد که آرامش و خوشبختی را در بهشت پیدا کنی، و با بذله‌گویی منحصربه‌فردت همه را بخندانی!»

«مردیث سالجر» بازیگر فیلم «رؤیای رؤیایی کوچک» (Dream a Little Dream) می‌نویسد: «من و متیو از ۱۶ سالگی یکدیگر را می‌شناختیم. آه دوست من. کلمات یاری نمی‌کنند. روحت شاد متیو پری مهربان.»

«نانسی سیناترا»، «جاش چارلز»، «وایولا دیویس»، «ملیسا جوان هارت» و بسیاری دیگر با ارسال پیام‌هایی یاد و خاطره پری را گرامی داشته‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرندز
فرندز
6 ماه قبل

خیلی ناراحت شدم براش. تا حالا از مرگ هیچ هنرمندی گریم نگرفته بود. بیچاره تو زندگی شخصیشم خیلی زجر کشیده بود ولی با این همه همیشه همه رو میخندوند.