صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فصل جدید سریال «فرار از زندان» ساخته می شود

فصل جدید سریال «فرار از زندان» ساخته می شود

فرار از زندان

سریال محبوب «فرار از زندان» (Prison Break) با همکاری «الجین جیمز» پدید‌آورنده و تهیه‌کننده «باشگاه موتورسواران مایان» (Mayans MC) در هولو احیا خواهد شد.

«ددلاین» گزارش داده است که این پروژه «باب جدیدی» به دنیای «فرار از زندان»‌ می‌گشاید و انتظار نمی‌رود شخصیت‌های قبلی از جمله «مایکل اسکافیلد» با بازی «ونتورث میلر» و «لینکلن باروس» با بازی «دمینیک پرسل» بازگردند.

فصل جدید «فرار از زندان» پس از امضای قرارداد جیمز با استودیوی تلویزیون بیستم و دیزنی در دست ساخت قرار گرفته است. «پل شیورینگ» پدید‌آورنده «فرار از زندان» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در تولید پروژه جدید مشارکت خواهد کرد.

سریال «فرار از زندان» اولین بار در سال ۲۰۰۵ از شبکه فاکس پخش شد و میلر را در نقش مرد جوانی دنبال کرد که به همراه دیگر زندانیان برای فرار نقشه‌های پیچیده‌ای طراحی می‌کردند. این سریال چهار فصل در فاکس ادامه پیدا کرد و با یک فیلم تلویزیونی به نام «فرار آخر»‌ (The Final Break) که ۱۲ روز پس از پخش قسمت پایانی فصل چهارم در سال ۲۰۰۹ پخش شد به پایان رسید. اما در سال ۲۰۱۵ یک مینی‌سریال دیگر با بازی میلر و پرسل به عنوان فصل پنجم از فاکس پخش شد.

در سال‌های بعد گمانه‌زنی می‌شد که فاکس یک بار دیگر «فرار از زندان» را به تلویزیون برگرداند. هولو که یکی از زیرشاخه‌های دیزنی است فصول قبلی این سریال را پخش می‌کند. میلر در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که به عنوان یک «مرد همجنسگرا» تمایلی به تکرار نقش «مایکل اسکافیلد» دگرجنس‌گرا ندارد.

سریال «باشگاه موتورسواران مایان» پس از پنج فصل در شبکه اف‌ایکس به پایان رسید. جیمز علاوه بر این مجموعه تلویزیونی، سریال «قانون‌شکنان» (The Outlaws) آمازون و بی‌بی‌سی با بازی «کریستفر واکن» را در کارنامه دارد که اخیراً برای فصل سوم چراغ سبز دریافت کرده است. این نویسنده فیلم «پرندگان کوچک» (Little Birds) با بازی «جونو تمپل» و «لزلی مان» را نیز نوشته و کارگردانی کرده است. آن فیلم در جشنواره ساندنس سال ۲۰۱۱ اکران شد و «جایزه هیأت ملی نقد» را دریافت کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها