صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : صحبت های سیلوستر استالونه درباره فلجی صورت و خشونت پدرش

صحبت های سیلوستر استالونه درباره فلجی صورت و خشونت پدرش

سیلوستر استالونه

در مستند جدید نتفلیکس به نام Sly، سیلوستر استالونه دوران سخت کودکی خود و چگونگی تغییر یک شبه زندگی اش را به تفصیل بیان کرده است.

این فیلمساز مشهور و ستاره سینما در مورد گذشته چالش برانگیز خود، بزرگ شدن در نیویورک و مریلند و همچنین آرمان های حرفه ای هالیوودی خود افشاگری هایی را به اشتراک گذاشته است. سیلوستر که اکنون ۷۷ ساله است، در این مستند مصاحبه های صادقانه ای انجام می دهد که در آن اعتراف می کند قطعاً «پشیمانی هایی» دارد.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو،این ستاره در مورد اینکه چگونه با انتشار «راکی» در سال ۱۹۷۶ زندگی او یک شبه تغییر کرد، به تفصیل صحبت می کند. اما استالونه همچنین در مورد برخی از معروف ترین پروژه های خود دیدگاه منتقدانه ای دارد و در مورد این که چگونه برخی از آن ها از لحاظ تجاری به خوبی دیگران نبوده اند، صحبت کرد.

کودکی سیلوستر استالونه

این فیلم مستند که توسط تام زیمنی کارگردانی شده است، همچنین شامل مصاحبه هایی با همکاران سیلوستر مانند کوئنتین تارانتینو، آرنولد شوارتزنگر، تالیا شایر و هنری وینکلر است. اما جالب تر از همه، افشاگری هایی است که سیلوستر در طول این مستند انجام می دهد، از جمله منشا لبخند کج و مشکلش در صحبت کردن. این ستاره دلیل کج بودن دهانش را یک فلجی نسبی صورت ناشی از آسیب به عصب در هنگام تولد عنوان کرده است.

او توضیح داده است که مادرش، علی رغم اینکه ۹ ماهه باردار بود، همواره سوار اتوبوس می شد. او در اتوبوس دچار درد زایمان شده و خوشبختانه به سرعت به یک بیمارستان خیریه منتقل می شود، جایی که سیلوستر در آن متولد شد.

استالونه در این باره گفته است: «و اینجاست که من با این حادثه به دنیا آمدم که به نوعی تمام اعصاب کنار دهانم را فلج کرد. بدین ترتیب بود که من با این حالت دهن کجی به دنیا آمدم». استالونه همچنین به جزئیاتی در مورد دوران کودکی همراه با خشونت خود و اینکه چگونه پدرش، فرانک استالونه پدر، الهام بخش بسیاری از شخصیت های سینمایی اش بود، پرداخته است.

پدر سیلوستر استالونه
پدر سیلوستر استالونه

استالونه با بیان اینکه شخصیت جان رمبو را از پدرش الهام گرفته است، می گوید: «در واقعیت، پدرم رمبو بود. من با یک پدر بسیار فیزیکی [کتک زن] بزرگ شدم. تقریباً هیچ چیزی با گفتگو حل و فصل نمی شد. معمولاً اولتیماتوم ها فیزیکی انجام می شد».

استالونه در ادامه توضیح می دهد که او «با درد شدید غریبه نبود» و اینکه او و برادرش با خشونت بزرگ شده اند. برای مثال او می گوید که پدرش پسر ۱۳ ساله اش را در میانه یک مسابقه چوگان از روی اسب پایین کشیده است و تصریح می کند که مادرش، جکی، هم «خیلی بد» بوده است.

به گفته این ستاره، سختی ها و سرسختی که دوران کودکی اش را در بر گرفته بود در نهایت فلسفه زندگی او را نیز شکل داد. استالونه می گوید: « فکر می کنم که این اتفاق بدون قصد و خودبخود افتاد و با خود می گفتم که من نخواهم شکست».

مادر سیلوستر استالونه
مادر سیلوستر استالونه

استالونه همچنین تصریح می کند که پدرش به موفقیت او حسادت می کرد. در فیلم مستند Sly در مورد زندگی سیلوستر استالونه، با جان هرزفلد، فیلمساز همکار این ستاره مصاحبه می شود و او به یاد می آورد یک بار که فرانک استالونه پدر نقش شخصیتی را بازی می کرد که به شخصیت استالونه شلیک کرده و او را می کشد، به نظر می رسد از این موضوع «کمی بیش از حد» لذت می برد.

این مستند همچنین بخشی را به پسر مرحوم استالونه به نام سیج اختصاص دارد که در سن ۳۶ سالگی بر اثر بیماری قلبی عروقی درگذشت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
احمد
5 ماه قبل

سیلوستر قهرمان در اخلاق و سینما

فرزاد
فرزاد
5 ماه قبل

سکانس دویدن ‘استالونه’ در فیلم ‘راکی۲’ به همراه موسیقی آن، یکی از الهام بخش ترین و ماندگارترین سکانس های تاریخ سینماست!
من به شخصه در کنار تمام فیلم های ماندگار استالونه مثل ‘راکی’، ‘رمبو’، ‘قاضی دِرِد’، ‘بی مصرف ها’ و…، فیلم ‘زندان’ با بازی سیلوستر استالونه ، دونالد ساترلند و…رو واقعا دوست داشتم و دارم؛ فیلمی که نشان می‌دهد صبر، تلاش و امید چه نقش مهمی در زندگی انسان دارد.