صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ریچل زگلر بازیگر Snow White: هرچقدر می خواهید متنفر باشید، ما کار خودمان را می کنیم!

ریچل زگلر بازیگر Snow White: هرچقدر می خواهید متنفر باشید، ما کار خودمان را می کنیم!

ریچل زگلر

«ریچل زگلر» به جنبه مثبت واکنش‌های منفی هواداران به لایو-اکشن «سفید برفی و هفت کوتوله» (Snow White and the Seven Dwarfs) نگاه می‌کند. بازیگر «داستان وست ساید» (West Side Story) در سال ۲۰۲۱ برای نقش «سفید برفی» برگزیده شد و از آن پس سوژه بحث‌های زیادی بوده است. بسیاری از منتقدین می‌گویند این بازیگر لاتین تبار که در یکی از مصاحبه‌هایش می‌گوید انیمیشن «سفید برفی» را دوست ندارد نباید برای این نقش انتخاب شده باشد.

با این حال بازیگر ۲۲ ساله در گفت‌وگو با «هالی بیلی» برای «ورایتی» می‌گوید «قدردان» واکنش‌های منفی است: «برای اینکه باعث شدند حسی مثل یک تفلون مقاوم داشته باشم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، او توضیح می‌دهد:‌ «اینکه چون بدترین حرف‌ها را زده‌اند دیگر هیچ‌چیز نمی‌تواند آسیب برساند. فکر می‌کنید: «از این بابت  متشکرم. عشق زیادی در زندگی من وجود دارد و بسیار قدردانش هستم.» کار خودمان را می‌کنیم و اجازه می‌دهیم خودش گویا باشد.»

زگلر می‌گوید: «انتخاب قدرشناسی و سپاسگزاری انتخاب آرامش است. هرچه به شکل شفاهی بخواهید به مردم یادآوری کنید که در کانون توجه بودن انسانیت شما را از بین نمی‌برد – اینکه اجازه دارید لحظاتی انسانی داشته باشید – لزوماً تأثیری که می‌خواهید را ندارد. بیشتر آن‌ها را شعله‌ور می‌کند.» او اضافه می‌کند که در مواجهه با واکنش‌های منفی «باید بدانی که شاید فقط روز بدی داشته‌اند.»

«هالی بیلی» که مانند زگلر با پیوستن به بازسازی لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) با واکنش‌های منفی مشابهی روبرو شده موافقت می‌کند و می‌گوید: «این ضرب‌المثل را خیلی دوست دارم: «تو سنگ بینداز، من با آن‌ها پل می‌سازم.» قدرشناس باش و به نفرت توجه نکن.»

ریچل زگلر در سال ۲۰۲۲ گفته بود داستان انیمیشن «سفید برفی» به نظرش فمینیستی نیست: کارتون اصلی در سال ۱۹۳۷ بیرون آمد، و کاملاً واضح است. تمرکز زیادی روی داستان عاشقانه او با مردی می‌شود که به معنای واقعی کلمه مزاحمش می‌شود. عجیب است! عجیب! بنابراین در این فیلم آن کار را نکردیم.» او ادامه می‌دهد: «رویکرد متفاوتی به آنچه که بی‌تردید بسیاری یک داستان عاشقانه می‌دانند فقط به این دلیل که یک بازیگر مرد را به این فیلم اضافه کردیم. همه صحنه‌های اندرو ممکن است حذف شوند، کسی چه می‌داند؟ هالیوود است عزیزم!»

زگلر این روزها فیلم «هانگر گیمز: تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes) را در سالن‌های سینما دارد.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جی جی
جی جی
4 ماه قبل

هرچقدر می خواهید متنفر باشید، ما کار خودمان را می کنیم!ما هم کار خودمان را می کنیم و تو گیشه دهنتون را … می کنیم و اونجا تازه میفهمی فرق سفید و سیاه بودن در چیست
این طور که به گوش میرسه رئیس دیزنیپ فهمیده اگه شما کار خودتان را همینطور بکنید باید در کمپانی را گل بگیره

یه بندا خدا
یه بندا خدا
4 ماه قبل

من نمی‌فهمم؛ اسم فیلم مگه «سفید برفی» نیست؟ اصلا چطور یه کارگردان میتونه به خودش اجازه بده یه سیاه‌پوست رو بکنه سفید برفی؟!
تمام اینها نقشه سیاست‌مداران فاسد هست که قصد دارن مسیر اصلی جنبش های باارزش جهان رو عوض کنن و با این کارها و شعارها، مردم رو از فمنیسم و برابری نژادی (سیاه و سفید) متنفر کنن!
اینها گدای توجهن پس بهشون توجه نکنین…

فاطمه
فاطمه
4 ماه قبل

“هر چه قدر می‌خواهید متنفر باشید”؟؟؟؟ دقیقا فیلم رو برای کی می‌سازند؟ تماشاگر هست که کلی هزینه می‌کنه و فیلم رو می‌بینه. شما برای تماشاگر فیلم می‌سازید. نه برای دل خودتون.

محمد جواد
محمد جواد
4 ماه قبل

منم اگه میلیون ها دلار از سمت دموکرات ها ماه به ماه به حسابم واریز میشد اصلا برام مهم نبود به شعور میلیون ها مخاطب توهین کنم
پول لامصب حتی کاری میکنه تو یه …سیاه رو سفید برفی جا بزنی (کاش بایدن سری بعد رای نیاره یکم این نجاست ها پاشون از رسانه قطع بشه)

FFFF
FFFF
4 ماه قبل
پاسخ به  محمد جواد

اونجا رسانه از دولت جداست. اینا هیچ ربطی به بایدن نداره، اگه چیزی بخواد عوض بشه با رفتن بایدن، curriculum های مدارس دولتی هست. زمان ترامپ اتفاقا اوج دوران جنبش های woke در رسانه بود و الان چند ساله با چندتا شکست تجاری فروکش کردن اتفاقا

محمد جواد
محمد جواد
4 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

داداش یه سوالی ازت میپرسم توهین آمیز تلقیش نکن.
تو اوتیسمی هستی؟
چون خداوکیلی هیچ عقل سلیمی در هیچ محیط جغرافیایی و با هر اعتقاد دینی،فرهنگی،خانوادگی و اجتماعی قبول نمیکنه که رسانه های یک کشور از دولت جدا باشن.
برو snl یا برنامه های فاکس نیوز و نیویورک تایمز و … بی شمار رسانه های دیگه که ادعای مستقل بودن دارن رو ببین که چجوری آب در هاون جبهه چپ و راست آمریکا میکوبن.هیچ رسانه ای تو دنیا وجود نداره که نون خور و سیگنال بگیره یک دولت یا انجمن های زیر دستش نباشه.البته که قبول دارم جمهوری خواه های آمریکا هم در اوج گیری این نجاست تاثیر مستقیم داشتن اما اونا اجازه میدادن جبهه مخالف هم حرفاش رو بزنه

FFFF
FFFF
4 ماه قبل
پاسخ به  محمد جواد

کشور کاپیتالیستیه مرد حسابی، خود سیاستمدار هم تو جیب سرمایه داره!
هیچی راجع به جهان نمیدونی، ایران رو نگاه کردی فکر میکنی بقیه دنیا هم همینه!

FFFF
FFFF
4 ماه قبل

اگه حرف رو از شخص جدا کنیم، نگرش خوبیه در زندگی. شما هرکاری بکنی (حتی درست ترین کار) باز چهار نفر پیدا میشن قدرشو ندونن پس بهتر کار خودتو بکنی.
ولی این شخص بخصوص بهتره یادش باشه که آخرین کسی که اینقدر با خودشیفتگی سعی در ساخت‌گشایی همه چیز داشت، بری لارسون بود که الان حال و روزش رو میبینید، نقش اول بزرگترین شکست مارول!
تازه اون قبل از کاپیتان مارول یه بازیگر برنده اسکار مورد احترام بود با فیلم های خوب تو کارنامه‌ش مثل short term 12 و room. این که جز صداش که بعضی ها ادعا میکنن خوبه (خودم چیزی نشنیدم) همچین شخصیت مهمی هم نیست تو دنیای هنر و سرگرمی!
شکست هردو نسخه‌ سفید برفی در سال آینده حتمی هست، هم این هم مال دیلی وایر و درس خوبی میشه برای این افراد که خزعبلات سیاسیشون رو وارد سرگرمی کودکان و خانواده نکنن.
مال دیلی وایر قطعا از نظر محتوایی غیر سیاسی خواهد بود ولی رسانه‌ای که چهره اصلیش یه آدمی هست که به معنای واقعی کلمه حتی یه بار تاحالا بدون گذاشتن نماد هویت مذهبی،سیاسی و نژادیش رو سرش جلوی دوربین ظاهر نشده، لیاقت توجه نداره. بن شپیرو و ریچل زگلر برای من هیچ فرقی باهم ندارن.

...
...
4 ماه قبل

چشم عباس آقا

امیر
امیر
4 ماه قبل

پس اسم فیلم رو عوض کنید بذارید سیاه زنگی
واقعا مضحک تر از این نداریم که یه بازیگر دورگه سیاه پوست رو گذاشتن نقش سفید برفی

محمد جواد
محمد جواد
4 ماه قبل
پاسخ به  امیر

خیلی جالبه که مدیران مووی مگ سیاه زنگی رو نژاد پرستانه نمی دونن ولی کاکاسیاه رو چرا 😄