صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگرانی که رابطه های عاشقانه شان در فیلم های مشهور باورپذیر نبود! + تصاویر

بازیگرانی که رابطه های عاشقانه شان در فیلم های مشهور باورپذیر نبود! + تصاویر

پارک ژوارسیک - بازیگران

در حالی که در بسیاری از فیلم های معروف، رابطه میان بازیگران به مهم ترین نقطه قوت فیلم تبدیل شده است، اما در عین حال، مواردی هم بوده که آثار بسیار پرفروشی را در باکس آفیش شاهد بوده ایم که روابط عاشقانه در آن اصلاً مطابق انتظار پیش نرفته است!

در ادامه در مووی مگ به برخی از این موارد اشاره کرده ایم:

Owen and Claire (Jurassic World, 2015)

Owen and Claire (Jurassic World, 2015)

با وجود اینکه شخصیت‌هایی که کریس پرت و برایس دالاس هاوارد بازی می‌کردند در ابتدا با هم کنار نمی‌آمدند، اما در نهایت عاشق هم شدند و یک زوج شدند. اما سازندگان فیلم نتوانستند بینندگان را در این مورد قانع کنند. این زوج هیچ جذابی در کنار یکدیگر نداشتند!

Trinity and Neo (The Matrix, 1999–2003)

Trinity and Neo (The Matrix, 1999–2003)

مهم نیست که فیلم‌های واچوفسکی چقدر نوآورانه و فلسفی هستند، داستان‌های عاشقانه در آنها بسیار ضعیف هستند. هیچ محبتی بین 2 بازیگر یعنی ریوز و ماس دیده نمی شود و بسیاری از طرفداران متوجه این موضوع شده اند. حتی بحث داغی در انجمن‌های با موضوع ماتریکس وجود داشته است. یکی از بینندگان نوشت: «آیا من تنها کسی هستم که هیچ شیمی بین نئو و ترینیتی ندیدم؟ وقتی گفت دوستش دارم واقعا تعجب کردم. آنها به یکدیگر اعتماد نکردند، حتی مانند دوستان رفتار نکردند. و نظر دهندگان پاسخ دادند: “آنها بیشتر شبیه برادر و خواهر بودند.” و “نئو شیمی بیشتری با مورفئوس داشت.”

Katniss and Peeta (The Hunger Games, 2012–2015)

Katniss and Peeta (The Hunger Games, 2012–2015)

علیرغم این واقعیت که این فیلم بازیگران با استعدادی داشت اما به دلایلی آنها نتوانستند هیچ شیمی در تصویر داشته باشند. پس از اکران فیلمی یکی از ستون نویس ها در خصوص شیمی میان این دو بازیگر در تصویر نوشته بود:« کتنیس بیشتر شبیه یک توله سگ گمشده به او نگاه می کند تا یک عاشق بالقوه!»

Ron and Hermione (Harry Potter and the Deathly Hallows, 2010)

Ron and Hermione (Harry Potter and the Deathly Hallows, 2010)

یکی از کاربران Reddit یک سوال کاملا معقول پرسید که بسیاری از طرفداران این داستان جادویی واقعا داشتند و آن این بوده:«به نظرتون  سکانس رقص هری و هرمیون، شیمی بیشتری نسبت به تمام صحنه های هرمیون و رون نداشت؟” آیا موافقید که روپرت گرینت با دختری که نقش اسطوخودوس براون را بازی می‌کرد بیشتر شیمی داشت تا با خانم گرنجر؟!» به نظر می رسد که بسیاری هنوز معتقدند که این زوج بر پرده سینما جذابیتی نداشتند.

Daenerys and Jon (Game of Thrones, 2011–2019)

Daenerys and Jon (Game of Thrones, 2011–2019)

غلبه بر “شیمی” بین بازیگران، هرینگتون و لزلی سخت است، به خصوص وقتی می دانید که واقعی است. در همان زمان، بازیگر عشق برادرانه ای به امیلیا کلارک ابراز کرد و در تمام مدت زمان سریال و مخصوصاً فصل آخر، به نظر می رسید که هرینگتون و کلارک هرچقدر که تلاش می کردند، نمی توانستند یک زوج ایده آل را را در سریال بسازند.

بازیگران - Will Turner and Elizabeth Swann (Pirates of The Caribbean: the Curse of the Black Pearl, 2003)

Will Turner and Elizabeth Swann (Pirates of The Caribbean: the Curse of the Black Pearl, 2003)

بازی این دو شخصیت در فیلم افسانه‌ای دزدان دریایی کارائیب تحسین برانگیز بود اما تماشاگران هرگز عاشق رابطه آن دو نشدند. در آن مقطع صحبت هایی مبنی بر علاقه واقعی این دو بازیگر به یکدیگر مطرح شده بود که البته هیچوقت تایید نشد و تاثیری هم بر دوست داشتنشان بر روی پرده نقره ای نگذاشت!

بازیگران - Mary Jane and Peter (Spider-Man, 2002–2007)

Mary Jane and Peter (Spider-Man, 2002–2007)

داستان عشق پارکر و واتسون به طور کلی یکی از قوی ترین و زیباترین داستان های کمیک است. این 2 بازیگر برای با هم بودن از موانع زیادی عبور می کنند. اما توبی مگوایر و کریستن دانست نتوانستند آن احساسات عمیق و پیچیده را به سه گانه فیلم مرد عنکبوتی منتقل کنند. آنها بیشتر شبیه دوستان خوب هستند. تنها صحنه ای که صمیمانه به نظر می رسد زمانی است که پیتر سر به زیر آویزان است و مری جین را می بوسد، اما حقیقتا آن ها فاقد لحظات به یاد ماندنی دیگر هستند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سین
سین
2 ماه قبل

عزیزان مووی مگ خسته نباشید…اما این چه جور ترجمه اییه؟؟؟؟؟chemistry رو که در رابطه به معنی ..کشش…و….حس قوی….هست شیمی ترجمه کردید؟؟؟

مهرداد
مهرداد
2 ماه قبل
پاسخ به  سین

حرفت درسته، ولی استفاده از کلمه شیمی به همین معنی در بین سینماگران رایجه. خیلی جاها میخونیم که منتقدین میگویند شیمی کار در نیومده. یا به قول فراستی ماقبل شیمی هست. استفاده از کلمه شیمی در ادبیات سینمایی کمی بهتر از جاذبه یا کشش معنی را میرسونه و تقریبا در بین ایرانیها جا افتاده.

سین
سین
2 ماه قبل
پاسخ به  مهرداد

کلمه شیمی در فیزیک هم از زمان مری کوری مرسومه…به معنی عملکرد درست و در اصل از زمان کیمیاگرا وارد علم هم شده،….در ترجمه فارسی هم شیمیش درست کار نداده به معنی درست جواب ندادن اون کار هست….اما گمان نکنم در مورد روابط عاطفی این ترجمه تحت الفظی جال باشه

مانی
مانی
2 ماه قبل

اسطخودوس براون؟؟؟ گوگل ترنسلیته؟

مری
مری
2 ماه قبل
پاسخ به  مانی

احتمالا هست وگرنه نمینوشتن شیمی
چون معنی chemistry توی اینجور متنها شیمی نمیشه،تقریبا میشه جاذبه بین دو بازیگر که البته اینم دقیق نیست

مانی
مانی
2 ماه قبل
پاسخ به  مری

اسم لاوندر براون رو ترجمه کرده اسطخودوس
کاراکتر هری پاتره

رامین
رامین
2 ماه قبل

اینم شد دلیل
استدلالش بر پایهنظر خوانندگانه
مگه همه اینجور نظر دادن؟
درباره مرد عنکبوتی..بازی گرسنگی..دزدان دریایی
اصلا موافق نیستم و اتفاقا رابطه شان پرشور بود
درباره هری پاتر هم تا حدی مخالفم نیاز به پرداخت بیشتر داشت اما نه اینطور که مطلب گفت
مطلبی ضعیف و مسخره بخاطر اینکه استدلالش و بنای کلامش از کم‌عقلی است
از رده بیرونه

سین
سین
2 ماه قبل
پاسخ به  رامین

کاملن باهات موافقم….هر کس این متن رو نوشته درک درستی از روابط عاطفی در داستان اسپایدر من و دزدان دریایی و…..کاراییب نداشته.