صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : در پی اختلافات خانوادگی؛ آلن دلون تحت حفاظت قانونی قرار گرفت!

در پی اختلافات خانوادگی؛ آلن دلون تحت حفاظت قانونی قرار گرفت!

آلن دلون

«آلن دلون» با افزایش تنش خانوادگی تحت محافظت قانونی قرار گرفت. در هفته‌های گذشته گزارش شده بود که درباره سلامت دلون نگرانی‌هایی به وجود آمده و اختلافاتی میان فرزندان او شکل گرفته است.

رسانه‌های فرانسوی دوشنبه این هفته گزارش دادند که این قانون روی زندگی روزمره بازیگر ۸۸ ساله تأثیری ندارد اما او نمی‌تواند بخش زیادی از دارایی‌هایش را بفروشد و باید شخص ثالثی در انتخاب روش درمان و پزشک درست به او کمک کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، میان آنتونی فرزند بزرگتر دلون از مدل فرانسوی «فرانسین کانوواس» و دختر و پسر دیگرش آنوشکا و آلن-فابین از مدل و مجری تلویزیونی «رزالی ون بریمن» پیش‌تر که کشمکش‌هایی علنی به وجود آمده بود و آن‌ها اوایل ژانویه درباره سلامت بازیگر و آینده او به یکدیگر تهمت می‌زدند.

آنتونی در مصاحبه با «پاری مچ» گفته بود که نگران سلامت پدرش است و ۲۰۲۳ ممکن است «آخرین کریسمس» او باشد. فرزند دلون از آنوشکا انتقاد می‌کند که درباره آزمایش‌های شناختی بازیگر در سوییس از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ به او و برادرش اطلاع نداده است.

چند روز پس از مصاحبه آنتونی، «کریستف آیلا» وکیل دلون گفت که فرزند بزرگتر او مانع درمان پدرش در کلینیک سوییس شده است: «آنتونی دلون تصمیم گرفته بیماری پدرش را با آب میوه و سبزیجات تجویز شده از سوی یک طبیعت‌درمانگر درمان کند.»

آیلا و وکیل آنتونی هریک به دلیلی از دادستان درخواست کرده‌اند که دلون تحت محافظت قانونی قرار بگیرد. «آنتونی دلون» در مصاحبه با «رادیو اروپا ۱» می‌گوید: «اگر این اقدام به درست شدن اوضاع کمک کند و مانع از صحبت وکلا در مورد بیماری پدرم بدون مراجعه به پرونده شود، این جنجال پزشکی یک بار برای همیشه پایان خواهد یافت.»

بازیگر «سامورائی» (Le Samouraï) و «ظهر ارغوانی» (Purple Noon) از سال ۲۰۱۹ و پس از یک سکته در وضعیت جسمانی نامساعدی به سر می‌برد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها