صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جیم کری به فیلم «Sonic the Hedgehog 3» باز می گردد

جیم کری به فیلم «Sonic the Hedgehog 3» باز می گردد

sonic the hedgehog 3 jim carrey

«جیم کری» در فیلم «سونیک خارپشت ۳» (Sonic the Hedgehog 3) بازمی‌گردد. فیلمبرداری این پروژه پاییز گذشته با انتشار تصویری از شخصیت «شدو» به تأیید رسیده بود.

«ورایتی» گزارش می‌دهد که کری در قسمت سوم نقش «دکتر رباتنیک» را تکرار خواهد کرد. قسمت دوم نابودی بالقوه این شخصیت پس از سقوط از یک ربات غول‌پیکر را نشان داد اما در صحنه‌های پس از تیتراژ جسد او مفقود شده بود تا درها برای بازگشت کری باز شود. سازندگان فیلم در شبکه‌های اجتماعی پیش‌تر وعده بازگشت کری را داده بودند.

داستان این چندگانه که از بازی ویدیویی محبوب سگا اقتباس شده، در مورد «سونیک خارپشت» است که روی زمین به دنبال یافتن منزل‌گاهی جدید می‌گردد. قسمت اول «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) با بازی «جیمز مارسدن» و «جیم کری» و صداپیشگی «بن شواترس» در نقش سونیک، اوایل سال ۲۰۲۰ و درست پیش از آغاز پاندمی اکران شد. در قسمت دوم (Sonic the Hedgehog 2) «تیلز» با صداپیشگی «کالین اوشاگنسی» و «ناکلز» با صداپیشگی «ادریس البا» ظاهر شدند. سایر صداپیشگان و بازیگران فیلم «تیکا سامپتر»، «ناتاشا راث‌ول»، «آدام پلی» و «شمار مور» بودند.

«جف فاولر» کارگردان دو قسمت اول برای کارگردانی قسمت سوم بازمی‌گردد پیش‌تر گزارش شده بود که «سونیک خارپشت ۳» ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FFFF
FFFF
2 ماه قبل

عالی
بهترین چیز درمورد فیلم های سونیک بدون اغراق خود جیم کری هست