صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : «خابی» به طور رسمی وارد دنیای بازیگری شد!

«خابی» به طور رسمی وارد دنیای بازیگری شد!

خابی (khaby)

خابی لیم، یک اینفلوئنسر ایتالیایی معروف متولد سنگال بوده که بیشترین تعداد فالوور در شبکه اجتماعی تیک‌تاک را دارد و قرار است با بازی در یک فیلم سینمایی اکشن-کمدی، در نقش یک پیک غذا که توسط سازمان سیا استخدام شده وارد دنیای سینما شود.

فیلمبرداری این فیلم کمدی جاسوسی انگلیسی‌زبان به نام «۰۰Khaby» در ایتالیا، ایالات متحده، مونت کارلو، دبی و کوت دازور فرانسه انجام می‌شود. در این فیلم، لیم را در نقش یک پیک غذا خواهیم دید که پس از برخورد با یک دانشمند مخالف، توسط سازمان CIA به عنوان طعمه‌ای برای گمراه کردن سرویس‌های مخفی دشمن استخدام می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

در حالی که مامور مخفی دست و پا چلفتی از دست قاچاقچیان اسلحه فرار می‌کند و نمونه‌های DNA را می‌دزدد، باید با دوست دختر چینی – ایتالیایی حسود و برادر کوچک مزاحم او نیز کنار بیاید. اما در نهایت، به لطف ترکیبی از حیله‌گری، شانس و خوش‌بینی تزلزل‌ناپذیر می‌تواند چیزی در حد جنگ جهانی سوم را خنثی کند.

لیم با ۱۶۲ میلیون دنبال‌کننده در TikTok بازی در نقش این جاسوسی مخفی را برعهده دارد.

تهیه‌کننده این فیلم مارکو بلاردی است. بلاردی در کارنامه کاری خود تهیه‌کنندگی فیلم کاملاً غریبه (Strangers Perfect) را برعهده داشته، درام مفهومی مگاهیت ایتالیایی که در ده‌ها کشور در سراسر جهان بازسازی شده است.

فیلمنامه «۰۰Khaby» توسط نویسندگان ایتالیایی به نام نیکولا گوگلیانونه و روبرتو مارچیونی (معروف به Menotti) نوشته شده که در نویسندگی فیلم محبوب ابرقهرمانی ایتالیایی به من می‌گویند جیگ (They Call Me Jeeg) با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

خابی (khaby)

بلاردی اعلام کرده که در این هفته به همراه لیم و فیلمنامه ۰۰Khaby به لس‌آنجلس می‌رود و «قصد دارد یک تولید بین‌المللی را راه‌اندازی کند». این تهیه‌کننده افزود که او در مراحل پیشرفته مذاکرات با حداقل یک کارگردان برجسته بین‌المللی است.

در همین حال، لیم در مراسم جوایز گرمی در تاریخ ۴ فوریه شرکت خواهد کرد و همچنین در مسابقات سوپر بول در تاریخ ۱۲ فوریه به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی حضور خواهد داشت. قرار است که لیم در ایالات متحده مهارت‌های بازیگری و صحبت کردن به زبان انگلیسی را تمرین کند.

لیم در بیانیه‌ای گفت:

بازیگری همیشه آرزوی من بوده، اما نمی‌خواهم بدون آمادگی وارد این حوزه شوم. به همین دلیل است که آماده‌ام تا به صورت عمیق‌تری در زمینه بازیگری و مطالعات انگلیسی‌ام کاوش کنم تا در این فیلم بهترین عملکرد را داشته باشم.

لیم همچنین خاطرنشان کرده که تمرینات بدنی زیادی انجام می‌دهد، زیرا «همانطور که به مارکو بلاردی گفته‌ام، نمی‌خواهم با یک بدلکار در صحنه‌های اکشن جایگزین شوم.»

لیم فاش کرده که ماه آینده در لس آنجلس با یک ستاره هالیوودی ملاقات خواهد کرد که «من همیشه به او احترام گذاشته‌ام و مطمئناً توصیه‌هایی به من در مورد نحوه حرکت جلوی دوربین خواهد داشت.»

خابی (khaby)

گفته می‌شود که این ستاره ویل اسمیت بوده که طبق گفته منابع آگاه، از لیم برای بازی در یک نقش کوتاه در فیلمی نامشخص در آینده دعوت کرده است.

این جوان ۲۳ ساله در گذشته کارگر یک کارخانه در ایتالیا بوده که پس از اخراج شدن از کار خود در ماه مارس سال ۲۰۲۰، صفحه شخصی خود در TikTok را راه‌اندازی کرد. خابی در ویدیو‌های خود به اجرای صحنه‌های کمیک غیر منطقی می‌پردازد که به شدت در فضای مجازی وایرال شده است.

کمدی او متکی به حالات چهره و زبان بدن بوده و ویدیو‌های بی کلام او باعث شده تا این طنز در سطح جهانی درک شده و محبوبیت زیادی پیدا کند.

اولین حضور لیم در صنعت سرگرمی در خارج از فضای TikTok، حضور در هیئت داوران «Italia’s Got Talent» (برنامه استعدادیابی ایتالیایی) در سال ۲۰۲۳ بود که در پلتفرم ویدیویی دیزنی‌پلاس پخش شد.

او همچنین به یک شخصیت در بازی ویدیویی «فورتنایت» تبدیل شده و به دلیل همکاری چندساله خود با برند لباس هوگو بوس، ارتباطات نزدیکی با دنیای مد دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد جواد
محمد جواد
2 ماه قبل

دیگه وقتی علی کوچولو (لات مجازی) تو سینمای ایران با اون همه گنده گویی هنری و فلسفی بازیگر میشه
تعجبی نداره این ….دلقک هم بره هالیوود

Quentin tarantino
Quentin tarantino
2 ماه قبل

ما میگیم سینما داره نابود میشه نگید نه
در جهانی که واقعیه یا کیکه سر از تلویزیون درمیاره انتظار حضور خابی توی سینما رو هم باید داشته باشیم

FFFF
FFFF
2 ماه قبل
پاسخ به  Quentin tarantino

اولا برای نجات سینما باید سفر کنی بری جایی که فیلم به صورت درست حسابی اکران میشه و بلیط بخری. با زیر پتو این کامنت هارو دادن چیزی عوض نمیشه!
دوما اگه گداوسیما تلویزیونه، فرغون هم وسیله نقلیه هست!!!

Quentin tarantino
Quentin tarantino
2 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

در این صورت منم به سینمای ایران رو حرفه ای نمی‌دونم چون همه بازیگرای ایرانی بلا استثنا ….اونوقت یه سری …هم واسه اینا …میزنن

محمد جواد
محمد جواد
2 ماه قبل
پاسخ به  Quentin tarantino

سینما مثل کشتی تایتانیک در حال غرق شدنه
راه نجاتی نداره
ولی سعی کن این دم دمای آخری از موسیقی ای که دارن می‌نوازن لذت ببری

سالار
سالار
2 ماه قبل
پاسخ به  Quentin tarantino

نمیدونم چرا احساس میکنم این 👆 یکی از عوامل fراطیه