صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آیو ادبیری جانشین جانی دپ در «Pirates Of The Caribbean 6» خواهد شد!

آیو ادبیری جانشین جانی دپ در «Pirates Of The Caribbean 6» خواهد شد!

آیو ادبیری - جانی دپ

«آیو ادبیری» بازیگر برنده امی «خرس» (The Bear) بر اساس یک گزارش غیررسمی در قسمت ششم «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates Of The Caribbean 6) با «جانی دپ» جانشین خواهد شد. در این گزارش آمده است که نام شخصیت او در قسمت ششم «آن» خواهد بود و از دزد دریایی قرن هفدهمی «آن بانی» الهام گرفته می‌شود.

این شایعه برای بسیاری از هواداران «دزدان دریایی کارائیب» و «جانی دپ» به راحتی قابل‌هضم نبود و حتی واکنش «ایلان ماسک» مالک توییتر/ایکس را برانگیخت: «دیزنی مزخرف است.» ماسک البته با این کمپانی وارد جنگی علنی شده است.

هوادار دیگری می‌نویسد: «مشتاقم تا ورشکسته شدن دیزنی را ببینم.» یا دیگری: «هیچ‌کس این را بدون دپ تماشا نمی‌کند. چرا درس نمی‌گیرند؟» یک هوادار دیگر می‌گوید: «دیزنی چنان خودپسند شده که فکر می‌کند می‌تواند آنچه فیلم‌هایش را دوست‌داشتنی کرده جایگزین کند و از آن به سود برسد. امیدوارم که بیشتر اصرار کنند تا جایی که یک نفر مثل ایلان ماسک کمپانی را بخرد.»

به نظر می رسد بسیاری از طرفداران از حضور آیو ادبیری در «دزدان دریایی کارائیب 6» ناراضی باشند. حضور آیو ادبیری می تواند حاشیه های بیشتری برای این دنباله پولساز به وجود بیاورد.

«جری بروکهایمر» تهیه‌کننده چندگانه پیش‌تر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود که مشتاق بازگشت دپ به چندگانه است: «باید از [دیزنی] سؤال کنید. نمی‌توانم به این پرسش پاسخ دهم. واقعاً نمی‌دانم. خیلی دوست دارم او در فیلم بازی کند. او یک دوست و بازیگری بی‌نظیر است و مایه تأسف است که زندگی شخصی وارد حرفه ما می‌شود.» بروکهایمر در مراسم اسکار گفته بود: «خیلی دوست دارم اتفاق بیفتد. خیلی دوست دارم در فیلم بازی کند. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم.» او در مصاحبه دیگری گفته بود که پروژه «دزدان دریایی کارائیب» با «مارگو رابی» هنوز لغو نشده است.

آخرین قسمت «دزدان دریایی کارائیب» تحت عنوان «مردگان قصه نمی‌گویند» (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) در سال ۲۰۱۷ اکران شده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هانا عباسی
Hanna
2 ماه قبل

فکر نمی کنم این فیلم ربطی به سری فیلمهای دپ داشته باشه. کل سری بر اساس بخشی از پارک تفریحی دیزنی هست و این فیلم صرفا توی جهان اون پارک روایت می شه. اگر فیلمشون با مارگو رابی ساخته بشه احتمال بیشتری داره که دنباله فیلمهای دپ باشه.

محمد جواد
محمد جواد
2 ماه قبل

به نظرم الان آرام ترین آرامش روان رو هیتر های سینمای هالیوود دارن
فکر کن یه گوشه برات خودت نشستی و بدون هیچ زحمتی یه چند تا …دارن برات یه صنعت بزرگ رو نابود میکنن

FFFF
FFFF
2 ماه قبل
پاسخ به  محمد جواد

از معدود کامنت هات که به شدت موافقم!

سینا
سینا
2 ماه قبل

این حتی از اینکه یه سیاه پوست رو گذاشتن نقش سفیدبرفی احمقانه تر هست

امیر
امیر
2 ماه قبل

مضحک تراز این دیگه نشنیده بودیم

آرش
آرش
2 ماه قبل

پاک زده به سرشون!

FFFF
FFFF
2 ماه قبل

«آیو ادبیری» باید یه حرکت هوشمندانه و شرافتمندانه بزنه و خودشو بکشه کنار و بگه تو این فیلم بازی نمی‌کنه چون بدون جانی دپ، چیزی جز تنفر سمت این فیلم سرازیر نمیشه و هیچ نوع اعتبار حرفه‌ای براش در پی نخواهد داشت؛ که البته بعیده همچین کاری کنه! هیچکس تو خاطرم نیست تو موقعیتی مثل این کنار کشیده باشه جز فقط ایدریس البا که اونم صرفا حواشی و واکنش ها به حضورش در نقش جیمز باند رو به تمسخر گرفت. بقیه یا کلا خودشونو میزنن به اون راه یا فاز حق به جانب برمیدارن و به زمین و زمان میگن نژادپرست و زن ستیز!!!
دوباره هم به خرید دیزنی توسط ایلان ماسک اشاره شد، قضیه بنظر جدی میاد.

مهیار
مهیار
2 ماه قبل

وااااای خدای من هنوز هالیود درس نگرفت