صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از مورد عجیب سریال «سلمان فارسی» تا جیمز باند شدن کارداشیان! / زرین سینمایی هفته (247)

از مورد عجیب سریال «سلمان فارسی» تا جیمز باند شدن کارداشیان! / زرین سینمایی هفته (247)

سلمان فارسی

68466در هفته ای که گذشت، خبر رسید که سریال «سلمان فارسی» که ساخت آن از سال 1398 آغاز شده و پیش از این گفته می شد در سال 1405 پخش خواهد شد، به سه سال بعد یعنی سال 1408 موکول شده است!

خب، ما در این زمینه فکر می کنم یکسری رکورد رو جابجا کردیم از جمله این که وقتی سریالی هنوز شروع نشده و مشخص نیست موفق میشه یا نه، ده سال ساختش طول کشیده!

گفته شده این پروژه حدود هزار بازیگر اصلی و چهار هزار بازیگر فرعی داره! ما هرجور حساب و کتاب میکنیم واقعاً نمی دانیم این آمار و ارقام چطوری در قالب یک سریال میتونه بیان بشه! یعنی ما در حال ساخت سریالی هستیم که 1000 شخصیت اصلی و محوری داره؟!

به هر روی، ما این جا به دلیل آنچه که «سریال سازی به سبک ایرانی» می نامیم، تمشک زرینی را به عزیزان سازنده این سریال تقدیم می کنیم که نگفتن بیاییم یک فصل تولید کنیم از سریال و اگر اقبالی چیزی بود، بریم برای ساخت فصل بعدی؛ همینطوری یهویی گفتیم استارت بزنیم و ده سال طولش بدیم بعد منتشر کنیم!

تو ایران امروز بخوابی یک ماه دیگه بلند بشی احساس اصحاب کهف بهت دست میده بعد شما چطوری ده ساله برنامه ریختین؟ خدا قوت واقعا…

 سریال داریوش

 

68466یکی دو هفته ای هست که خبر انتشار یک سریال با عنوان «داریوش» از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. سریالی که به نظر با الهام گیری از عنوان «پوست شیر» و ارجاع به یکی از قطعات موسیقی “ابی”،  به موفقیت های زیادی دست پیدا کرد.

اما تیزر سریال که منتشر شده، ترانه «یاور همیشه مومن» هم در آن شنیده می شود که خواننده اش « داریوش اقبالی» بوده است. همین موضوع باعث شده تا آقای اقبالی هم به این مسئله واکنش نشون بده و بگه:«آقا این چه وضعیه راه انداختین؟ واسه خودتون برداشتین آهنگ منو آویزونِ سریالتون کردین واسه ملت پخش می کنین و ما هم اینجا نخودِ آش دیگه؟»

از این رو، ما هم به دلیل آنچه که «حق کپی رایت» می نامیم، تمشک زرینی را به عزیزان سازنده سریال تقدیم می کنیم که ظاهراً بدون اجازه خالقین اثر برداشته اند و از این قطعه در سریال استفاده کرده اند تا موفقیت «پوست شیر» تکرار شود.

بی صبرانه منتظریم که یه بنده خدایی پاشه بیاد براساس آهنگ «این خونه رو کی ساخته؟ اوستای بنده ساخته» یه سریالی بسازه و حالی ببریم!

جکی چان

68466در هفته ای که گذشت، استاد جکی چان مصاحبه ای با رسانه ای چینی انجام داد و عنوان کرد که “ایالات متحده فاسدترین کشور دنیاست”.

حالا این که هیچی، بزرگوار در پاسخ به سوالات درباره این که در چین چه خبر است و انشاالله اینجا همه چیز گل و بلبل است یا خیر گفت که:«این کشور در حال پیشرفته و مشکلاتی هم داره ها اما خارجی ها نباید بفهمن..مشکل خودمونه به خارجی ها چه اصلا؟»

بزرگوار در نهایت هم مطابق معمول عنوان کرد که سانسور چیز خیلی خوبیه و حتماً باید فیلم و سریال های چینی رو سانسور کرد که مردم هرچیزی رو نبینن و نشون.

از این رو، به دلیل آنچه که «چاینا نامبر وان» می نامیم، تمشک زرینی را به استاد جکی چان تقدیم می کنیم که از وقتی قاطی سیاست شده، کم کم داره همه خاطرات خوبی که برای ملت ساخته رو نابود میکنه.

کیم کارداشیان جیمز باند

68466آخرین تمشک زرین هفته رو هم تقدیم استاد بلامنازع اعتماد به نفس، حضرت کیم کارداشیان تقدیم می کنیم که اخیراً مصاحبه ای انجام داد و گفت که گزینه بازی در نقش جیمز باند است و فقط یک دلیل دارد که باعث می شود نتواند این نقش را بازی کند.

بزرگوار در مصاحبه عنوان کرد:«تنها دلیلی که نمی توانم در نقش جیمز باند حضور داشته باشم این است که عاشق بوتاکس هستم و برای نشان دادن میزان احساسات این شخصیت در فیلم، این عامل می تواند مضر باشد!»

هیچی دیگه، ما هم این جا به دلیل آنچه که «جیمز باندِ صندوق دار» می نامیم، تمشک زرینی را به کیم کارداشیان و اعتماد به نفس عجیب و غریبش تقدیم می کنیم و امیدواریم که همین مسیر رو همینطوری پیش بگیره بلکه به کلی آدم حسابی و کاربلد و با سواد هم این موضوع رو بالاخره یادآوری کنه که اگر فعالیت هنری نداشته باشن، آخرش همین کارداشیان تبدیل به جیمز باند میشه!

 

ذره بین

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mikaeil
Mikaeil
2 روز قبل

۱ زرین سینمایی هفته خودش باید یه تمشک طلایی بگیره بابت اینکه هر سال هفت هشت تا بیشتر ازش نمیاد
۲ ده سال پول و استفاده از هنرمندان یک ملت برای ساخت سریالی که خائن به همون ملت رو آدم خوبی نشون بدیم ( امیدوارم یه شهاب سنگ بخوره به لوکیشن فیلمبرداری و همشون تبدیل به چس فیل بشن)
۳ دیگه وقتی ترامپ که خودش رییس جمهور آمریکا بوده میگه کشورش درگیر فساد های زیادی هست نباید انقدر به عمو جکی توپیده بشه

حمید
حمید
2 روز قبل
پاسخ به  Mikaeil

خخخخخ

احمد
احمد
1 روز قبل
پاسخ به  Mikaeil

در عالم سیاست هر طرفی سعی میکنه کارنامه طرف مقابل رو سیاه نشون بده و بگه که بزارین من بیام تا درستش کنم. هدفش هم سیاه نمایی و کسب رای هستش. مخصوصا راست افراطی مثل ترامپ که کلا معتقده همه چیز گند خورده توش و فقط اینا میتونن مثل یک ابرقهرمان بیان و همه چیز و درستش کنن.

FFFF
FFFF
5 ساعت قبل
پاسخ به  احمد

این حرفم به معنای خوب بودن دموکرات ها نیست ولی فعالیت سیاسی ترامپ کلا از ابتدا همین‌ بود؛ «من خوبم، من بهترین پرزیدنت از زمان لینکلن هستم، کشور بدون من درحال نابودی بوده و هست و هرکس منتقد من باشه، چه دموکرات چه جمهوری خواه، بده و خائن»، طرفداراش هم چه اینجا چه تو کشور خودش، خواستن همیشه ازش یه ناجی عجیب غریبی بسازن!
حالا اینکه افتضاح افغانستان، جنگ اوکراین و جنگ غزه اگه ترامپ بود اتفاق میفتاد یا نمی‌افتاد رو نمیدونم، ولی این حرفا مثل اینه که اون طرف میگن خب کرونا و اون همه تلفات هم زمان ترامپ اتفاق افتاد دیگه!
حالا خنده دارش اینجاست که ترامپ قبل از اینکه بره سعی کرد امتیاز واکسن رو به اسم خودش تموم کنه ولی بایدن الان یکی از دستاوردهاش رو هی دارن واکسن و پایان پاندمی عنوان میکنن و جار میزنن!
خلاصه سیرکیه دنیای سیاست، واسه همینه که ازش با تمام قلب متنفرم. جای اون دو حزب بودم، به هر شکلی که شده هم بایدن و هم ترامپ رو شوت میکردم بیرون و دوتا کاندید نورمال و جوان معرفی میکردم!!!

بینام
بینام
4 ساعت قبل
پاسخ به  Mikaeil

دعوت به تحریم کشور
دعوت به انزوای سیاسی کشور
دعوت به بسته شدن سفارت های کشور
توصیه به عدم گردشگری در ایران
توصیه به حمله نظامی به ایران
توصیه به بمباران اتمی تهران
هر کدوم از اینها رو توی هر جای جهان بگی، با پو،زه بند و قل،اده میان سراغت. همین پارسال بود آلمان ۳۰۰۰ نفر رو توی یه روز دستگیر کرد و گفت اینها قصد داشتند کشور رو درگیر شورش و کودتا کنند. خائن به میهن امثال شمایید متاسفانه.

رامین
رامین
3 روز قبل

ممنون از متن خوبتون