صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تام هنکس تهیه کننده یک فیلم ترسناک دهه هفتاد

تام هنکس تهیه کننده یک فیلم ترسناک دهه هفتاد

tom-hanks-12o

«شهری که غروب را به وحشت انداخت» نسخه دوباره‌سازی شده یک فیلم موفق و ترسناک دهه هفتادی است که تام هنکس یکی از تهیه‌کنندگان آن است….

نسخه اصلی این فیلم دلهره‌آور در سال 1976 به روی پرده سینماهای جهان رفت و فروش خوبی در جدول گیشه نمایش کرد.

تام هنکس نسخه تازه «شهری که غروب را به وحشت انداخت» را با همکاری کمپانی مترو گلدوین مه یر تهیه می‌کند و به قصه آن، حال و هوایی معاصر می‌دهد.

قصه نسخه اصلی فیلم درباره کاپیتان جی دی مورالس بود که حوزه تخصصی وی، تحقیق در ارتباط با جنایت‌های مختلف شهری بود.

منطقه تحت حفاظت او تگزاس و حومه آن را شامل می‌شد. مورالس در این محل به جست و جو و تعقیب یک قاتل زنجیره‌ای باهوش می‌پردازد.

این قاتل زنجیره‌ای با اقدامات دلهره‌آور خود ،اهالی یک شهر کوچک را به وحشت انداخته و اداره پلیس، عاجز از دستگیری اوست.

فیلم‌نامه نسخه اصلی بر اساس یک ماجرای تلخ واقعی نوشته شد ،که در جریان آن پرونده قتل پنج آدم بی‌گناه حل نشده باقی ماند و قاتل آن‌ها هیچ وقت پیدا نشد.

اهالی شهر و رسانه‌های گروهی به خاطر این که هیچ ردپایی از این مرد در دست نبود، به این قاتل خطرناک و ناشناس لقب شبح قاتل را داده بودند.

شبح قاتل در فاصله ماه مه تا فوریه سال 1946 ،قتل‌های خود را انجام داد. شهر تکزارکانا محل فعالیت وی بود.

هنکس و کمپانی مترو گلدوین مه یر هم‌اکنون به دنبال فیلم‌نامه نویسی هستند که نگارش فیلم‌نامه نسخه جدید را به دست او بسپارند.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم‌برداری «شهری که غروب را به وحشت انداخت» اعلام نشده و کار انتخاب بازیگرانش ،از دو ماه دیگر شروع می‌شود.

نسخه اصلی فیلم در سال 1976 را چارلز بی پیرس کارگردانی کرد. بن جانسن (در نقش مورالس) و اندرو پرین بازیگران اصلی این درام دلهره‌آور جنایتکارانه و پررمز و راز بودند.

احتمال حضور تام هنکس به عنوان بازیگر در نسخه جدید «شهری که غروب را به وحشت انداخت»بسیار کم است و او می‌گوید ترجیح می‌دهد در پشت صحنه این فیلم فعالیت داشته باشد.

دو ماه قبل اکشن ماجراجویانه و آینده نگرانه «اطلس ابری» این بازیگر، فروش بسیار کمی در جدول گیشه نمایش سینماهای کشورهای مختلف جهان داشت

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها