صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از بازی شهاب حسینی در 40 نقش متفاوت در یک فیلم تا اعتراضات به حجاب آزاده نامداری! / زرین سینمایی هفته ( شماره 51 )

از بازی شهاب حسینی در 40 نقش متفاوت در یک فیلم تا اعتراضات به حجاب آزاده نامداری! / زرین سینمایی هفته ( شماره 51 )

222-5626346

 

Zarinاولین لوح زرین هفته را به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم می کنیم که در پی درخواست هایی برای صادر نکردن مجوز نمایش 8 فیلم عنوان کرد : « قرار نیست هر کسی بیاید و تعیین تکلیف کند که کدام فیلم را نمایش دهیم یا ندهیم، زیرا ما بر اساس ضوابطی که داریم عمل خواهیم کرد. »

ما هم اینجا ضمن حمایت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دلیل آنچه که ” حرف حساب زدن ” می نامیم، اولین لوح زرین هفته را همچین خیلی تر و تمیز تقدیم ایشان می کنیم و امیدواریم که باز هم در ستون لوح زرین بتوانیم ایشان را ببینیم.

Asgh3333annes 2013

Zarinدومین لوح زرین هفته را هم به هنرمندان سینمای ایران نظیر اصغر فرهادی و پوران درخشنده و بسیاری دیگر تقدیم میکنیم که نسبت به موضوع ” اسیدپاشی ” واکنش نشان دادند و آن را محکوم کردند.

ما هم در این هفته یک لوح زرین به این عزیزان به دلیل آنچه که ” مسئولیت پذیر بودن ” می نامیم، تقدیم میکنیم و امیدواریم که در کار خودشان موفق باشند.

sak4545sat

Zarinدر هفته ای که گذشت فیلم جدید شهاب حسینی به نام « ساکن طبقه متوسط » به کارگردانی خودش به نمایش درآمد که حسینی در این فیلم در 40 نقش متفاوت بازی کرده و قرار هست این آمار به سلامتی به کتاب رکوردهای گینس برسد!

خب بهرحال اینم یکجور افتخار هست دیگه. به همین جهت یک لوح زرین را هم برای شهاب حسینی عزیز به دلیل آنچه ” زیادی نقش بازی کردن در فیلم ” می نامیم، به ایشان اهدا میکنیم و امیدواریم که رکوردش مثل رکورد علی دایی حالا حالاها شکسته نشود.

fpoi3u4uj

68466در هفته ای که گذشت اعلام شد که دو مجری سرشناس تلویزیون که خانمها مژده لواسانی و آزاده نامداری باشند بدون هیچ دلیل مشخصی ممنوع التصویر شده اند. اتفاقی که مثل همیشه بدون ذکر دلیل بود و تا دلتان بخواهد اگر و اما پشتش راه افتاده است.

ما هم اینجا ضمن مخالفت با اینگونه تصمیمات ، به دلیل آنچه که ” بلاتکلیف کردن ملت و خود ممنوع التصویر شده ها و رسانه ها ” می دانیم، تمشک زرینی را به کسانی که در کار ممنوع التصویر کردن این و آن هستند تقدیم میکنیم و درخواست داریم که حداقل در دفعات بعد دلیل این ممنوع التصویر شدن را هم ذکر کنند تا همه تکلیف خودمان را بدانیم که باید چه بگوییم و چه بنویسیم!

56523

68466در هفته ای که گذشت چندین مقاله انتقادی از سوی بعضی رسانه ها درباره خانم آزاده نامداری منتشر شد که در آن به حجاب ایشان تاخته شده بود و از عناوین ناخوشایندی در وصف ایشان استفاده شده بود.

ما اینجا ضمن محکوم کردن این اقدام تمشک زرینی را هم به جهت آنچه که ” دخالت در زندگی شخصی افراد ” می نامیم، تقدیم آن دسته از عزیزانی می کنیم که از بعد از جدا شدن خانم نامداری از فرزاد حسنی، به ایشان به دلایل نامعلومی حمله رسانه ای می کنند.

 

ذره بین

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!          

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها