صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جایزه اسکار چارلی چاپلین در لندن به سرقت رفت!

جایزه اسکار چارلی چاپلین در لندن به سرقت رفت!

2 1 2014415232339

یکی از جایزه های اسکار چارلی چاپلین که بالغ بر یک میلیون یورو ارزش داشت، در لندن به سرقت رفت.

به گزارش مووی مگ به نقل از واحد مرکزی خبر،رسانه های اروپا اعلام کردند سارقان جایزه اسکار افتخاری را که در سال هزار و نهصد و بیست و نه به چارلی چاپلین اعطا شده بود و در ساختمان یک شرکت در پاریس نگهداری می شد، ربودند.

به نوشته مطبوعات فرانسه ارزش این تندیس کوچک که با یک لایه نازک طلای بیست و چهار عیار پوشیده شده بود، بالغ بر یک میلیون یورو است. سارقان همچنین چند خودکار متعلق به ستاره سینمای صامت را با خود بردند. ارزش هر یک از این خودکارها نیز نزدیک به هشتاد هزار یورو برآورد شده است. یک منبع نزدیک به این پرونده اعلام کرد سارقان کاملا از شرایط موجود در شرکت و محل نگهداری این اشیای گرانبها آگاهی داشتند و به هیچ چیز دیگر دست نزدند. بنا به اعلام رسانه های فرانسه، دادستانی پاریس مسئولیت تحقیق درباره این سرقت را به واحد مبارزه با خرابکاری محول کرده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از پاریس، چارلی چاپلین در دوره بازیگری خود سه جایزه اسکار به دست آورد: دو جایزه افتخاری اسکار در سال های هزار و نهصد و بیست و نه و دو هزار و نهصد و هفتاد و دو و یک جایزه اسکار بهترین موسیقی برای فیلم کمدی درام روشنی های شهر در سال هزار و نهصد و هفتاد و سه.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها