صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هیو جکمن و جیسون سیگل همبازی می شوند

هیو جکمن و جیسون سیگل همبازی می شوند

1741052

هیو جکمن در فیلم جدیدش با جیسون سیگل همبازی می‌شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر، فیلم «زیبایی موازی» فیلمی از آلفونسو گومز ریخون با حضور هیو جکمن، جیسون سیگل و تونی مارا جلوی دوربین می‌رود.

فیلمنامه این فیلم را آلن لوب نوشته است. فیلمنامه نویس و مایکل شوگر و برد دوراس تهیه کنندگان فیلم هستند.

داستان فیلم درباره مدیرعامل یک شرکت تبلیغاتی در نیویورک است که یک تراژدی جدی را تجربه کرده است. همکاران او تلاش دارند تا او را از این نگرانی بیرون بیاورند، اما تلاش آنها به نتایجی ختم می شود که تصورش را هم نمی‌کردند.

کار فیلمبرداری این فیلم پاییز شروع می‌شود.

جیسون سیگل ۳۵ساله که برای بازی در مجموعه کمدی «آشنایی با مادر» شناخته می‌شود با بازی در فیلم جدیدش «پایان گشت» در نقش دیوید فاستر والاس نویسنده مشهوری که چند سال پیش به زندگی‌اش خاتمه داد، توانایی خودش در ایفای نقش درام را نیز نشان داد.

گومز- ریخون با فیلم جدیدش «من و ارل و دختر درحال مرگ» که از جمعه (۱۲ژوئن) اکران شده در جشنواره ساندنس با اقبال روبه رو شد و جایزه بزرگ گروه داوری را برد. این کمدی درام درباره دوستی یک نوجوان و همکلاسی اوست که مبتلا به سرطان است. مارتین اسکورسیزی در جشنواره ساندنس از این فیلم تجلیل کرد. این فیلم به عنوان فیلم منتخب تماشاگران جشنواره ساندنس نیز انتخاب شد.

هفته پیش اعلام شد که هیو جکمن بازیگر استرالیایی فیلم‌هایی چون «بینوایان» و «پرستیژ» در این فیلم در کنار رونی مارا بازیگر «دختری با خالکوبی اژدها» ساخته دیوید فینچر بازی می‌کند و اکنون پیوستن جیسون سیگل به این گروه اعلام شد.

«زیبایی موازی» سومین فیلم این کارگردان تگزاسی خواهد بود که دستیاری اسکورسیزی را تجربه کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها