صفحه اصلی > پنج برتر : 5 نکته ای که باید در خلق یک اَبَرقهرمان به یاد داشته باشید!

5 نکته ای که باید در خلق یک اَبَرقهرمان به یاد داشته باشید!

antman 2323

با توجه به روند رو به رشد حضور اَبَرقهرمانان در سینما، آیا به این فکر افتاده اید که خودتان اَبَرقهرمان خودتان را خلق کنید؟ اینبار در پنج برتر به بررسی « 5 نکته ای که باید در خلق یک اَبَرقهرمان به یاد داشته باشید » پرداخته ایم که امیدوارم مورد پسند شما قرار گیرد.

              

5- گذشته : برای ساخت یک اَبَرقهرمان توجه به گذشته این فرد از نکات حائز اهمیت می باشد. اَبَرقهرمان شما در مجموع نباید گذشته چندان درخشانی داشته باشد. برای بهتر شدن هرچه بیشتر گذشته اَبَرقهرمانتان، بهتر هست وی را یتیم کرده یا به نوعی او را جداافتاده از جامعه خویش ترسیم کنید. حتی می توانید او را فرد بی مصرفی در جامعه نشان دهید که قلب پاکی دارد اما گرفتار جبر زمانه شده تا بدین شکل قضیه کمی احساسی تر هم شود!

cr35azing photos45

4- اوغات فراغت : قهرمان شما ترجیحا باید متولد نیویورک باشد تا بتواند در مواقعی که قصد دارد به مشکلات و آینده فکر کند، به روی سقف خانه ای رفته و به برج اِمپایر استیت خیره شود! البته اخیرا تغییراتی در رفتار اَبَرقهرمانان با ازدیاد آنها در یک محل ایجاد شده و کمتر اَبَرقهرمانی این روزها به تنهایی فعالیت می کند. اما این به تنهایی دلیل خوبی نیست برای اینکه اَبَرقهرمان شما عادت های کلاسیک را ترک کند! چنانچه اَبَرقهرمان شما دارای قدرت پرواز بود، بهتر هست پروازی هم بر فراز پل گلدن گیت داشته باشد و اگر می خواهید قضیه خیلی جذاب تر باشد، یکم به اَبَرقهرمانتان اجازه دهید تا بر روی پل گرد و خاک هم بپا کند!

THE DARK2

3- قدرت های ماوراء طبیعی : اینکه اَبَرقهرمان شما چه قدرتی داشته باشد که بتواند جذاب و شکست ناپذیر به نظر برسد مسئله مهمی است. در گذشته هرچه قدرت غیرطبیعی تر می بود، شخصیت جذاب تر و محبوب تر می شد اما از آن زمان، سالها گذشته است. این روزها اَبَرقهرمان شما بهتر هست زمینی تر بیندیشد و خیلی ماورایی کار نکند. فراموش نکنید در زمان حاضر هرچقدر اَبَرقهرمانتان را متمایزتر از مردم نشان دهید، به همان اندازه مخاطبین جدی تر سینما که دنبال وجه زمینی اَبَرقهرمانتان هستند را از دست خواهید داد.

the aveng4800

2- رفتار : در سالهای دور، اَبَرقهرمانان افرادی شاد و خوشحال بودند که همیشه لبخند به لب داشتند و همیشه چندتایی جمله فلسفی بامزه هم در چنته داشتند که به کسانی که نجاتشان می دادند بزنند. اما این روزها این وضعیت تغییر کرده و قهرمانی که خلق می کنید باید کمی افسرده باشد و البته خیلی هم تفاوتی با مردم عادی نداشته باشد. می توان در این مورد گفت که بهتر است اَبَرقهرمان شما این ویژگی های رفتاری و اجتماعی را داشته باشد :

1- ترجیحا عاشق دختری باشد که یا با فرد دیگری رابطه دارد یا اینقدر مشکلات و موانع سر راه این دو باشد که قدرت ماورایی هم به کار اَبَرقهرمانتان برای رسیدن به معشوقش نیاید!

2- بهتر هست اَبَرقهرمان شما از فرش به عرش برود! چراکه اینطوری هیجان انگیزتر است. قهرمانی که این روزها از اول در عرش باشد اصلا دوست داشتنی و محبوب نیست!

3- اَبَرقهرمان شما باید خوش اخلاق باشد و سر به سر هیچکس نگذارد اما این به این معنی نیست که نباید کسی را هم برنجاند! همیشه در خلق َ اَبَرقهرمان مطبوعتان، یک شخصیت کنار بگذارید که قهرمان داستان یا به او بد کرده، یا به او بی محلی کرده، یا به او توهین کرده، یا او را کتک زده یا… که بالاخره یکی باشد که از اَبَرقهرمان شما کینه ای داشته باشد و بخواهد انتقام ویرانگری بگیرد!

34443feeel

1- لباس ویژه : هرگز فراموش نکنید که برای ساختن یک اَبَرقهرمان نیاز به یک لباس ویژه دارید که بتواند شناسه ای برای اَبَرقهرمان شما باشد. اما در طراحی این لباس باید نکات زیای را در نظر بگیرید از جمله این موارد :

1 – لباس اَبَرقهرمان شما باید حتما بتواند شش تکه شدن شکم اَبَرقهرمان شما را به عالم و آدم نشان دهد.

2 – داشتن نقاب یا کلاه برای اَبَرقهرمان شما اجباری است و حتما باید این نقاب بر سر و صورتش باشد چون قهرمان شما نباید توسط مردم عادی شناخته شود. البته خیلی در این مورد سخت گیر نباشید چراکه دیده شده زمانی که سوپرمن عینک بر چشم میزند کسی او را نمی شناسد و زمانی که عینک را بر میدارد همه متوجه می شوند او سوپرمن است!

2- نداشتن شنل یعنی بی هویت بودن اَبَرقهرمان شما !

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!          

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها