صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از دستفروشی بازیگر و نویسنده ایرانی در کنار خیابان تا دستگیری سارق بانک هنگام بازی در یک فیلم سینمایی! / زرین سینمایی هفته ( شماره 87)

از دستفروشی بازیگر و نویسنده ایرانی در کنار خیابان تا دستگیری سارق بانک هنگام بازی در یک فیلم سینمایی! / زرین سینمایی هفته ( شماره 87)

chhr33444

Zarinدر هفته ای که گذشت چارلیز ترون حق حضانت دختربچه سیاهپوستی را برعهده گرفت تا بتواند برای این دختربچه مادر شایسته ای باشد. ترون در سال 2012 نیز یک پسربچه سیاهپوست را به سرپرستی گرفته بود.

ما هم اینجا از این حرکات درست و حسابی حمایت می کنیم و امیدورایم که تداوم داشته باشد. از این رو، به دلیل آنچه که « سرپرستی گرفتن کودک بی سرپرست توسط بازیگر مشهور » می نامیم، لوح زرینی را به سرکار خانم ترون تقدیم میکنیم و به ایشان اعلام میکنیم که : « فدای سرت چارلیز خانم که از شان پن جدا شدی! سروقت یه سر تشریف بیار اینجا تا لوح زرین ات را تقدیمت کنیم! »

11825164 869541746461234

Zarinدر هفته ای که گذشت آنجلینا جولی پس از ملاقات با مقامات کشور « میانمار » به منطقه جرم خیز کاچین در این کشور رفت و با هزاران نفر که قربانی جنگ داخلی بودند از نزدیک ملاقات کرد تا به این ترتیب رسانه های جهان توجه شان معطوف به وضعیت اسفناک مردم این منطقه شود.

آنجلینا جولی که با کناره گیری اش از بازیگری فرصت بیشتری برای سفر به مناطق بحران زده پیدا کرده، در ماه های اخیر فعالیت هایش به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده و نشان داده که به خوبی از جایگاه خود آگاه است و می داند که مسئولیت بزرگی به عنوان سفیر صلح بر دوش او گذاشته شده.

از این رو، به دلیل آنچه که « فعالیت مستمر ستاره سینما در جهت آگاهی بخشی در مورد بحران انسانیت در جهان » می نامیم، دوباره لوح زرینی را تقدیم سرکار خانم آنجلینا جولی میکنیم و آرزوی سلامتی برای ایشان می کنیم. البته یک هشدار هم به ایشان بدهیم که کم کم در حال خالی کردن مخازن لوح زرین سایت مووی مگ هست و بهتر هست در این زمینه فکری کند!

11755072 8669389133881122jpg

Zarinدر هفته ای که گذشت ، خبردار شدیم که متاسفانه بازیگر و نویسنده کشورمان ، احمدرضا اسعدی، در مقابل سینما دستفروشی می کند و به سختی روزگار می گذراند. پس از چند روز از اعلام این خبر، احسان دلاویز تهیه کننده فیلم «فردا » در مصاحبه ای عنوان کرد که تمام مبالغ فروش فیلم « فردا » را به این بازیگر پیشکسوت سینما اختصاص خواهد داد.

این حرکت، شایسته یک لوح زرین درست و حسابی است. از این رو، به دلیل آنچه که « زنده کردن انسانیت در سینمای ایران » می نامیم، لوح زرینی را به جناب احسان دلاویز تقدیم میکنیم. اما در عین حال نگرانی خودمان را نسبت به درج این خبر اعلام میکنیم و امیدواریم که این مصاحبه و صحبت ها فقط جنبه تبلیغاتی نداشته باشد و از روی نیت خیرخواهانه بوده باشد. انشالله که همینطور هست.

15 7 29 0332234

68466در هفته ای که گذشت، یک مورد دزد پُررو داشتیم که دستگیر شد. حالا داستان چه بوده؟ داستان از این قرار بوده که این دزد از یک بانک سرقت می کند و می زند فرار می کند می رود. اما مدتی پیش زمانی که در حال بازی در یک فیلم سینمایی ترسناک بوده توسط پلیس که تصویرش را در یک روزنامه دیده بود شناسایی و دستگیر می شود!

نکته جالب این ماجرا نظر عوامل فیلم درباره این سارق فراری است. براندون رابرتز تهیه‌کننده فیلم او را فردی خوب و بازیگری بااستعداد دانست و گفت : «او تست بازیگری را به بهترین نحو انجام داد.» او در این فیلم در نقش دکتر لوردس، پزشک یک کلینیک سقط جنین ظاهر شده، که کارهای دیوانه‌واری انجام می‌دهد.

ما هم اینجا به دلیل آنچه که « بچه پُررو بازی در آوردن سارق بازیگرنما » می نامیم، تمشک زرینی را به این دزد که ظاهرا استعداد خوبی هم در بازیگری داشته اما دیر متوجه شده تقدیم میکنیم و امیدواریم که بتواند بچه های زندان را دور هم جمع کند و یک نمایشی چیزی راه بیندازد و هنر خودش را ادامه دهد بهرحال.

11813416 8920076508713232

68466در هفته ای که گذشت، گزینه ثابت ما در تمشک زرین هفته در یک مصاحبه ای اعلام کردند که فیلم « رستاخیز » را ندیده اند اما تاکید کردند در جهت اهداف اتفاقات سال 88 ساخته شده است!

ما هم اینجا به دلیل آنچه که « غیب گویی فیلمساز ایرانی که فیلم مورد بحثش را ندیده » می نامیم، تمشک زرینی را به جناب فرج الله سلحشور تقدیم می کنیم و از ایشان می خواهیم تا از این پس حداقل یکبار به تماشای یک فیلم بنشینند و سپس آن را به این ور و آن ور مرتبط کنند تا خدای ناکرده حرف و حدیثی درباره سندیت صحبت هایشان برای عموم پیش نیاید.

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر” سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم!

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها