صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : همسر تیم برتون « کماندوی تنها » می شود!

همسر تیم برتون « کماندوی تنها » می شود!

commando

«گور وربینسكی»، كارگردان نام آشنای هالیوودی، اعلام كرد فیلم جدیدش از دیدگاه «تونتو»، همراه بومی كماندوی تنها، روایت می شود.

چندی پیش اعلام شد، «جانی دپ» در فیلم «وربینسكی» نقش آفرینی خواهد كرد، اما این كارگردان اخیرا گفته است كه داستان فیلمش از نگاه «تونتو» روایت می شود و نه كماندوی تنها.

به نوشته ی روزنامه ی لس آنجلس تایمز، وی برای موفقیت نسخه ی جدید روایتش ابراز امیدواری كرده است و «كماندوی تنها» در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ در مقابل مخاطبان قرار خواهد گرفت.

«وربینسكی» در مصاحبه اش با لس آنجلس تایمز گفت: تنها كاری كه قصد دارم انجام دهم روایت داستان «دن كیشوت» از دید «سانچو» است. همان طور كه صادقانه به «جانی» گفتم، نقش اصلی از آن «تونتو» است. ما نمی خواهیم دوباره همان داستان را بگوییم، همه قصه را می دانند. من قصد ندارم همان قصه را تكرار كنم.

وی در ادامه گفت: من نسخه ای را می خواهم كه از دید یك راوی غیرمعتمد كه كمی هم دیوانه است روایت شود، اما سوال اصلی این است كه آیا او دیوانه است یا دنیا؟ از نظر من این شگفت انگیز است.

«وربینسكی» و «جانی دپ» تاكنون در چهار فیلم همكاری داشته اند. سه قسمت اول «دزدان دریایی كارائیب» كه كارگردانی آنها را «وربینسكی» برعهده داشت و «جانی دپ» نقش كاپیتان «جك اسپارو» را در آنها بازی كرد، مجموعا فروش ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون دلاری داشتند و مورد استقبال چشم گیر اهالی سینما قرار گرفتند.

جدید ترین همكاری شان در فیلم «رنجو» محصول كمپانی پارامونت بوده كه قرار است چهارم ماه مارس (۱۳ اسفند ماه) در سینماهای آمریكا و انگلیس اكران شود.

ایسنا

به جمع هواداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها