کمپانی «آمازون» به عنوان یکی از دو غول حال حاضر دنیای دیجیتال – در کنار «نتفلیکس» – امتیاز پخش آنلاین کمدی «لوگان خوششانس» جدیدترین فیلم بلند استیون سودربرگ را خریداری کرد. این کمدی 111 دقیقهای با بازی آدام درایور، چنینگ تیتم، هیلاری سوانک و دنیل کریگ از 18 اوت (27 مرداد) در سینماهای امریکای شمالی روی پرده میرود و در چهار ماهه نخست سال 2018 توسط آمازون در دسترس کاربران اینترنتی قرار میگیرد.
به گزارش مووی مگ به نقل از آی سینما، سودربرگ که آخرینبار دو فیلم «پشت چلچراغ» و «عوارض جانبی» را در سال 2013 بر پرده سینماها داشت، در چهار سال گذشته سریالسازی را به سینما ترجیح داده بود.
به گزارش «ورایتی»، آمازون همچنین یک قرارداد اجرایی دو ساله را برای پروژههای سینمایی که توسط شرکت پخش «فینگرپرینت» در سالنهای سینما به نمایش در میآیند، امضا کرده است. این کمپانی پخش با همکاری سودربرگ و دن فلمن رییس سابق پخش داخلی «برادران وارنر» تاسیس و راهاندازی شده است. طبق این قرارداد، آمازون با به کارگیری استراتژیهای تامین مالی، در حوزه بازاریابی و پخش سینمایی از محصولات فینگرپرینت حمایت خواهد کرد.
سودربرگ که بعد از چهار سال، به زودی با «لوگان خوششانس» به سالنهای سینما بر میگردد، آمازون را یک «همدست جسور و منعطف» توصیف کرده است. کارگردان 54 ساله با انتشار بیانیهای در اینباره گفته: «قرارداد با آمازون تکه پایانی و حیاتی این پازل است.»
کمدی «لوگان خوششانس» درباره دو برادر به نام جیمی (تیتم) و کلاید لوگان (درایور) است که درگیر عملیات سرقت میشوند.