صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : « سوء ظن » آلفرد هیچکاک بازسازی می شود!

« سوء ظن » آلفرد هیچکاک بازسازی می شود!

3434

مسئولان شرکت فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که نسخه جدید فیلم سینمایی «سوء ظن» (Suspicion) به کارگردانی آلفرد هیچکاک را بازسازی می کنند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، مسئولان «پارامونت پیکچرز» برای نگارش فیلمنامه نسخه جدید فیلم سینمایی «سوء ظن» با وینا سود نیز قرارداد امضا کرده اند.

هنوز اسامی کارگردان و بازیگران این فیلم سینمایی از سوی شرکت فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» معرفی نشده است.

آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۴۱ میلادی با حضور ستارگان سینمای آن زمان مانند کری گرنت، سدریک هاردویک و جوان فونتاین فیلم سینمایی «سوء ظن» را ساخته بود.

سامسون رافائلسون و جوان هریسون براساس رمانی از آنتونی برکلی به نام «پیش از حقیقت» (Befor the Fact) که در سال ۱۹۳۲ نوشته شده است، فیلمنامه «سوء ظن» را نوشته اند و این فیلم سینمایی داستان دختر جوان و خجالتی را به تصویر می کشد که با یک مرد ثروتمند ازدواج می کند، اما پس از ازدواج دائما دختر نسبت به کشته شدنش توسط مرد ثروتمند سوء ظن دارد.

همچنین جوان فونتاین در سال ۱۹۴۲ میلادی برای بازی در فیلم سینمایی «سوء ظن» موفق به دریافتن جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

«مستاجر: داستان مه لندن» (The Lodger: A Story of the London Fog)، «مردی که زیاد می دانست» (The Man Who Knew Too Much)، «طلسم شده» (Spellbound)، «روانی» (Psycho)، «پنجره عقبی» (Rear Window) و «شمال از شمال غربی» (North by Northwest) از جمله معروف ترین آثار هستند که آلفرد هیچکاک کارگردان آن ها را برعهده داشته است.

آلفرد هیچکاک که در طول سال های فعالیت هنری خود نامزد دریافت ۵ جایزه اسکار شده است در تاریخ ۱۳ آگوست سال ۱۸۹۹ میلادی و در محله لیتون استون شهر لندن کشور اروپایی انگلستان به دنیا آمده است.

خبرگزاری سینمای ایران

ذره بین : دست به کار خطرناکی زده اید!

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها