صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : یک زن دیگر از هاروی واینستاین به دلیل تجاوز جنسی شکایت کرد!

یک زن دیگر از هاروی واینستاین به دلیل تجاوز جنسی شکایت کرد!

هاروی واینستاین

امروز بیست و پنجم نوامبر روز جهانی منع خشونت علیه زنان است موضوعی که در سال های اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. یکی از اولین کسانی که به خاطر رفتارهای شنیعش با زنان باعث بیداری جهانیان نسبت به بدرفتاری با زنان و سوء استفاده از آنان شد، هاروی واینستین تهیه کننده سرشناس هالیوودی بود که طرح شدن اتهامات متعدد زنان علیه او طوفانی در هالیوود و سراسر جهان ایجاد کرد. علیرغم دادگاهی شدن و محکومیت این چهره سرشناس، اخیرا اعلام شده که زنی می خواهد ادعاهایی تکان دهنده در مورد آزارهای جنسی این تهیه کننده بدنام سینما مطرح کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، گفته شده که ادعاهای این زن از هولناک ترین ادعاهای مطرح شده در دادگاه ها در زمینه سوء رفتار جنسی مردان قدرتمند است. این زن که هنوز نامی از وی برده نشده و تنها با عنوان YZ در اولین جلسه دادگاه از وی یاد شده، یکی از نزدیکان و همکاران هاروی واینستین به نام تیم سارنوف را متهم کرده که آگاهانه به واینستین کمک کرده تا او را مورد آزار جنسی قرار دهد، ادعایی که سارنوف آن را رد کرده است.

هاروی واینستاین

او مدعی شده که به دلیل زندگی و کارش که در ایالات متحده است هیچ ارتباطی با بریتانیا نداشته و به همین دلیل دادگاه استخدام بریتانیا نمی تواند به بررسی اتهامات صورت گرفته علیه وی بپردازد. گفته شده زن قربانی  یک «فیلمساز خوش آتیه جوان» بوده که به عنوان دستیار آقای واینستین استخدام شده است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

بازیگر زن قربانی آزار جنسی پس از اعلام حکم دادگاه هاروی واینستاین / حالا می تواننم با خیال راحت بخوابم!

تجاوز جنسی هاروی واینستاین به منشی اش جنجالی شد!

حمایت بازیگر برنده اسکار از کوین اسپیسی و هاروی واینستاین / آیا باید خدمات ارزنده آنها را فراموش کنیم؟

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها