صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نتفلیکس سرانجام به مقابله با کسانی که پسوردشان را در اختیار دیگران می گذارند می پردازد!

نتفلیکس سرانجام به مقابله با کسانی که پسوردشان را در اختیار دیگران می گذارند می پردازد!

netflix password borrowing jpg

نت‌فلیکس سرانجام اقدامی جدی در جهت ایجاد محدودیت برای به اشتراک گذاری رمزهای عبور صورت می‌دهد. «گاماوایر» و «هالیوود ریپورتر» گزارش داده‌اند که این غول شبکه‌های استریمینگ در حال انجام مراحل آزمایشی یک ویژگی جدید است. کاربران نت‌فلیکس به زودی اگر قصد ورود به سرویس با نام کاربری و رمز عبور فردی دیگر را داشته باشند با این پیام مواجه خواهند شد: «اگر با دارنده‌ی این حساب زندگی نمی‌کنید، به حساب کاربری جداگانه‌ای برای تماشا نیاز دارید.» بیننده سپس باید هویت خود را تأیید کند تا بتواند همچنان از حساب کاربری استفاده کند.

به گزارش موی مگ به نقل از 30نما، سخنگوی نت‌فلیکس به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «این اقدام آزمایشی به منظور اطمینان حاصل کردن از استفاده قانونی از حساب‌های کاربری طراحی شده است.»

کابران می‌توانند هویت خود را بی‌درنگ تأیید کنند یا از گزینه‌ی «بعداً احراز هویت می‌کنم» استفاده کنند. در صورت انتخاب گزینه‌ی دوم وقت معینی به کاربر اختصاص پیدا می‌کند تا به تماشای محتوا ادامه دهد و سپس هویتش را به تأیید برساند. برای تأیید حساب یک پیامک یا ایمیل به دارنده‌ی حساب ارسال خواهد شد.

نت‌فلیکس تاکنون به استفاده‌ی اشتراکی از رمزهای عبور و حساب‌های کاربری واکنشی نشان نداده بود. «رید هیستینگز» مدیر عامل این کمپانی در سال ۲۰۱۶ گفته بود: «به اشتراک گذاری رمز عبور مسئله‌ای است که باید با آن کنار آمد زیرا این کار به دفعات زیاد به صورت قانونی انجام می‌گیرد – مثلاً وقتی که شما رمز عبور خود را به همسر یا فرزندان خود می‌دهید… بنابراین مرز مشخصی وجود ندارد و ما از وضعیت فعلی رضایت داریم.»

«جان استانکی» مدیر عامل وارنرمیدیا، چند ماه پیش از راه‌اندازی شبکه‌ی HBO Max گفته بود که به اشتراک گذاری رمز عبور را ممنوع نخواهد کرد: «فکر نمی‌کنم فضایی تنبیهی داشته باشیم و برای مردم پرونده‌سازی کنیم.»


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

حق اشتراک فیلیمو و نماوا گران تر از نتفلیکس شد!

تلاش نتفلیکس برای حذف صحنه های جنسی « Bridgerton» از سایت های غیراخلاقی!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها