صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آلک بالدوین فیلمبردار «Rust» را به قتل رساند!

آلک بالدوین فیلمبردار «Rust» را به قتل رساند!

آلک بالدوین

پلیس سانتا فه کانتی تأیید کرده است که «هاینا هاچینز» فیلمبردار فیلم «راست» (Rust) در نیومکزیکو با اشتباه مرگبار «الک بالدوین» به قتل رسیده است. «جول سوزا» کارگردان «راست» نیز از ناحیه کتف آسیب دیده است. تولید این پروژه که از اوایل اکتبر آغاز شده بود تا مدت نامعلومی به حالت تعلیق درخواهد آمد.

هاچینز ۴۲ ساله بلافاصله پس از اصابت گلوله با بالگرد به بیمارستان دانشگاه نیومکزیکو منتقل شده بود. این حادثه ساعت ۱:۵۰ دقیقه پنجشنبه این هفته به وقت محلی اتفاق افتاده است.

در حال حاضر هیچ‌یک از عوامل متهم نشده‌اند و بازپرسان به مصاحبه با شاهدان ادامه می‌دهند. با توجه به پروتکل‌های سخت‌گیرانه استفاده از اسلحه در محل فیلمبرداری، هنوز معلوم نیست که چگونه چنین اتفاق ناگواری به وقوع پیوسته است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در اغلب پروژه‌های هالیوود یک استاد یا کارشناس استفاده از اسلحه سر صحنه حاضر است و سلاح‌ها را با تیرهای مشقی پر می‌کند. این فرد بر نحوه استفاده بازیگران و عوامل از اسلحه نظارت می‌کند. استفاده از مهمات واقعی در حین فیلمبرداری ممنوع است.

روزنامه‌های محلی سانتا فه گزارش داده‌اند که بالدوین با چشمانی اشکبار مقابل دفتر کلانتری دیده شده اما مطبوعات موفق به مصاحبه با او نشده‌اند. سخنگوی کلانتزی سانتا فه می‌گوید: «بنا بر اعلام بازپرسان، به نظر می‌رسد که در آن صحنه از سلاح گرمی که خالی نشده استفاده شده است. بازپرس‌ها تحقیق می‌کنند که چگونه و چه نوع مهماتی شلیک شده است.»

ایستگاه تلویزیونی KOAT-TV شبکه ای‌بی‌سی در آلباکرکی گزارش داده است که «راست» همچون اغلب وسترن‌های ۶۰ سال اخیر در «بونانزا کریک رنچ» در حال فیلمبرداری بوده است. اولین فیلمی که در این منطقه فیلمبرداری شد «مردی از لارامایر» (The Man From Laramie) با بازی «جیمی استوارت» بود و در سال‌های اخیر فیلم «تصنیف باستر استراگز» (The Ballad of Buster Scruggs) برادران کوئن و سریال «لانگمایر» (Longmire) در آن فیلمبرداری شده است.

داستان فیلم در مورد یک یاغی وسترن به نام «هارلند راست» با بازی بالدوین است که از زمانی که به خاطر دارد برای سرش جایزه تعیین شده. وقتی که نوه ۱۳ ساله‌اش لوکاس (نون) به جرم قتلی ناخواسته به اعدام محکوم می‌شود، راست به کانزاس سفر می‌کند تا او را از زندان آزاد کند. آن‌ها باید از چنگ «مارشال وود هلم» (اکلس) افسانه‌ای و «فنتون لنگ» جایزه‌بگیر (فیمل) بگریزند که دست از سرشان برنمی‌دارند. «جنسن اکلس» ستاره سریال «فراطبیعی» (Supernatural) هفته گذشته در این وسترن «الک بالدوین» پیوست.

این اولین بار نیست که تیراندازی با سلاح گرم در یک پروژه هالیوودی مرگی تلخ را رقم می‌زند. «جان-اریک هگزام» ۱۸ اکتبر سال ۱۹۸۴ در حین بازی در سریال «پوشش» (Cover Up) به سر خودش تیراندازی کرد، و «برندن لی» فرزند «بروس لی» در سال ۱۹۹۳ در حین فیلمبرداری «کلاغ» (The Crow) دچار سانحه مشابهی شد و جان سپرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها