صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سام اصغری و مل گیبسون در «Hot Seat» همبازی شدند

سام اصغری و مل گیبسون در «Hot Seat» همبازی شدند

مل گیبسون سام اصغری

 

«سام اصغری» و «کوین دیلیون» در فیلم «صندلی داغ» (Hot Seat) به «مل گیبسون» پیوستند. «جیمز کالن برسک» کارگردان این فیلم است و از داستانی نوشته «لئون لنگفورد» و «کالین واتس» اقتباس خواهد شد.

داستان «صندلی داغ» در مورد یک هکر سابق است که مردی ناشناس او را وادار می‌کند به بنگاه‌های مالی نفوذ کند درحالی که یک بمب زیر صندلی‌اش کار گذاشته است.گیبسون نقش مردی را بازی می‌کند که باید به ساختمان وارد شود و مردی با بازی دیلیون را نجات دهد.

این فیلم بر اساس داستان «لیون لنگفورد» و «کالین واتس» اقتباس خواهد شد و «گری راسکین»، «رندال امت» و «جورد فورلا» از جمله تهیه‌کنندگانش خواهند بود. استودیوی لاینزگیت سرمایه‌گذار پروژه است و فیلم را در آمریکا پخش می‌کند.

اصغری که به تازگی با «بریتنی اسپیرز» نامزد کرده و تعلیق سرپرستی خواننده پاپ را جشن گرفته، پیش‌تر گفته بود که از تولید مستندهای پرشمار در مورد زندگی نامزدش «احساس بدی» دارد.

این مدل و بازیگر به فاصله کوتاهی پس از پخش مستند «کنترل بریتنی اسپیرز» (Controlling Britney Spears) از هولو، در صفحه اینستاگرام خود گفت: «امیدوارم درآمد حاصل از این مستندها صرف مبارزه علیه بی‌عدالتی شود.» او از هشتگ «بریتنی را آزاد کنید» در انتهای نظر خود استفاده کرده است.

اخیراً در اپیزود اول سریال جدید «هکس» (Hacks) شبکه اچ‌بی‌او دیده شده و به زودی در فصل سوم سریال کمدی «دوشنبه سیاه» (Black Monday) شوتایم نقش ثابتی بازی می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها