صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مایکل شین از این پس دستمزد بازیگری خود را صرف امور خیریه خواهد کرد

مایکل شین از این پس دستمزد بازیگری خود را صرف امور خیریه خواهد کرد

Michael Sheen0

«مایکل شین» می‌گوید از این پس درآمد بازیگری خودش را صرف امور خیریه خواهد کرد. این بازیگر ۵۲ ساله ولزی در مصاحبه با «بیگ ایشو» ادعا کرده است که «اساساً خودم را به یک بازیگر اجتماعی و غیر-انتفاعی تبدیل شده‌ام.» به این معنا که او از این پس بخش اعظم درآمد خودش از بازیگری در پروژه‌های سینمایی و تلویزیون و تئاتر را صرف امور خیریه می‌کند.

ستاره «فراست/نیکسون» (Frost/Nixon) می‌گوید اخیراً ۶۶ هزار دلار کمک-هزینه تحصیلی برای دانشجویان ولزی آکسفورد را تأمین کرده و برای کمک به افراد بی‌خانمان دو خانه خودش را فروخته تا بودجه یک مؤسسه فراهم شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، شین می‌گوید: «باید تصمیمی می‌گرفتم – می‌توانستم صرف نظر کنم تا چنین نشود. فکر کردم: «نمی‌توانم اجازه دهم این اتفاق بیفتد.» این بود که همه پولم را برای تأمینش گذاشتم. خانه‌ای در آمریکا داشتم و خانه‌ای در اینجا و آن‌ها را به فروش گذاشتم و اقدامات لازم را انجام دادم. ترسناک و به‌شدت پراسترس بود. پرداخت کردنش خیلی طول می‌کشد. اما وقتی آنسوی قضیه را دیدم، متوجه شدم که می‌توانم چنین اقداماتی انجام دهم، و اگر می‌توانم به درآمدزایی ادامه دهم یعنی وضع بدی نخواهم داشت.»

شین در ادامه می‌گوید «نقطه چرخش» برای او در حین بازی در تئاتر «شوق» (The Passion) در زادگاهش ایجاد شده است. او متوجه می‌شود که پروژه‌های خیری بسیاری وجود دارند که کمک به آن‌ها زندگی افراد تحت پوشش را دگرگون می‌سازد: «متوجه شدم که تفاوت میان اندکی بهتر شدن زندگی آن کودک یا نشدنش نهایتاً میزان ناچیزی بودجه است و من می‌خواستم به این افراد کمک کنم. نمی‌خواستم یک حامی یا فرد پشتیبان دارای جایگاه مشخص باشم. می‌خواستم بیش از این انجام دهم. آن‌جا بود که فکر کردم: «باید بروم و دوباره در ولز زندگی کنم.»»

شین اخیراً در مینی‌سریال «کوییز» (Quiz) مقابل «دیوید تننت» ظاهر شده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها