صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : زرین هفته ( شماره 4 )

زرین هفته ( شماره 4 )

2452

 

658465لوح زرین هفته : روی پرلمن کسی استکه لوح زرین این هفته مووی مگ را دریافت می کند. روی پرلمن، همان بازیگر معروف نقش پسر جهنمی است که مدت 8 سال هست دنباله ای برای آن ساخته نشده و فعلا در بایگانی کمپانی قرار گرفته است. پرلمن در یک روز با مشاهده آرزوی یک کودک 6 ساله در سایت Make A Wish ( سایتی که هرکس در آن می تواند آرزوهای خود را بنویسد ) که آرزو کرده بود پسر جهنمی را ملاقات کند، سریعاً دست به کار شد و با یک گریم سنگین 4 ساعته ، خود را به منزل کودک رساند و این کودک بسیار خوشحال را در آغوش گرفت و به آرزویش رساند.

این حرکت زیبا و انسان دوستانه روی پرلمن به حدی تحسین برانگیز بود که امکان نداشت بتوانیم لوح زرین این هفته را به او تقدیم نکنیم. امیدواریم که سینماگران داخلی هم روزی به خودشان بیایند و بجای سرمایه گذاری های متعدد و اندوختن ثروت، یکی دو ساعت در ماه ( می دانیم که در هفته نمی آیند! ) وقتشان را به جامعه و مردمی اختصاص دهند که جایگاهشان را مدیون آنها هستند.

 

68466زرشک زرین هفته : زرشک زرین این هفته مووی مگ در تضاد کامل با لوح زرین قرار دارد و متاسفانه باید بگویم که مطمئنم هیچکس جز سرکار خانم « بیتا بیگی » سزاوار دریافت زرشک زرین این هفته ما نیست!

خانم بیگی در مصاحبه ای که با روزنامه تماشا انجام داده اند ( لینک جوابیه این مصاحبه را می توانید در اینجا ببینید ) بطور خلاصه اعلام کرده اند « از اینکه نامشان در کنار بازیگران سطحی و ضعیفی چون مهدی ماهانی، تینا آخوندتبار، سارا منجزی و شبنم درویش به عنوان چهره های نوظهور تلویزیون و سینمای ایران منتشر شده ناراحت شده اند چراکه خود را در سطح بسیار بالاتری از این افراد می بیند و در ضمن با عمل جراحی و چشم سبز و پارتی به سینماها نیامده! »

برای خانم بیگی که ظاهراً خیلی هم عصبانی هم هستند باید عنوان کنیم که حضور در تمرین گروه های تئاتر یا قرار گرفتن در کنار بازیگرانی نظیر هدیه تهرانی و حامد بهداد، پیشرفتی برای بازیگر محسوب نمی شود و این هنر بازیگری و خلاقیت انتخاب نقش هست که ماندگاری یک بازیگر را در سینما تضمین می کند. مطمئناً شما هرگز در آینده نخواهید گفت که هنر من بازی در کنار حامد بهداد بوده ( هرچند که حضور این خانم در فیلم « هفت دقیقه تا پائیز » چندان هم قابل اعتنا نبوده! ) پس بهتر هست کمی خونسردی خودتان را حفظ کنید و مهمتر از همه اینکه اخلاق حرفه ای را هم رعایت کنید.

شخصا پیش از این در هیچ صنعت سینمایی به خاطر ندارم که اظهارات اینچنین عجیب و غریب از از طرف یک بازیگر رسانه ای شده باشد! به عنوان مثال شما در صنعت سینمای هالیوود هرگز نمی توانید سینماگری را پیدا کنید که به رسانه ها بگوید من از دیگری بهتر هستم و صورتم هم بوتاکس ندارد! این یک حرکت کاملا غیرحرفه ای و خارج از ادب هست و متاسفانه باید خدمت خانم بیگی عرض کنم که اینبار چهره مهربان و پخته ای از خودتان نشان ندادید, امیدواریم در آینده روزهای بهتری را در سینمای ایران ببینیم که دیگر خبری از مقایسه بازیگران با بوتاکس، عمل کردن بینی و ورود به سینما با پارتی نباشد!

ذره بین

6546

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها