صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : زوئی کراویتس: زن گربه ای در فیلم «The Batman» دوجنس گراست!

زوئی کراویتس: زن گربه ای در فیلم «The Batman» دوجنس گراست!

زوئی کراویتز زن گربه ای بتمن

«زویی کراویتس» به این نتیجه رسیده است که شخصیت «زن گربه‌ای» یا «سلینا کایل» در فیلم «بتمن» (The Batman) دوجنس‌گراست. این شخصیت در کتاب‌های کامیک اغلب دوجنس‌گرا نشان داده شده، اما در اقتباس‌های سینمایی جایی برای پرداختن به این خصوصیت او وجود نداشته است. در سال‌های گذشته بازیگرانی چون «میشل فایفر»، «ارثا کیت»، «هالی بری» و «آن هاتاوی» در این نقش ظاهر شده‌اند. کراویتس در «بتمن» به کارگردانی «مت ریوز» مقابل «رابرت پتینسون» در نقش «بروس وین» دیده خواهد شد.

کراویتس به‌تازگی در مصاحبه با «پدسترین» استرالیا می‌گوید شخصیتش در فیلم را دو‌جنس‌گرا می‌داند. در یکی از صحنه‌های فیلم، «سلینا کایل» در جستجوی دوستش آنیکا وارد آپارتمانش می‌شود. او آنیکا را «عزیزم» می‌خواند، عبارتی که درها را برای دو‌جنس‌گرا نشان دادن شخصیت باز می‌کند.

کراویتس در پاسخ به این پرسش که آیا این صحنه قرار بوده گرایش جنسی «زن گربه‌ای» را نشان دهد می‌گوید: «من بدون تردید چنین برداشتی داشتم، اینکه آن‌ها یک جور رابطه رمانتیک داشته‌اند.»

«مت ریوز» در این مصاحبه می‌گوید: «این فیلم به شخصیت «سلینا کایل» بسیار وفادار می‌ماند. او هنوز «زن گربه‌ای» نشده، اما همه عناصر تبدیل‌کننده او به «زن گربه‌ای» موجود است. در مورد رابطه‌اش با آنیکا، من با زویی از ابتدا حرف زدم و یکی از چیزهایی که او گفت و من خیلی دوست داشتم این بود که «[سلینا] مجذوب ولگردهاست چون خودش یک ولگرد بوده و بنابراین واقعاً دوست دارد که از این ولگردها مراقبت کند چون نمی‌خواسته آن‌گونه زندگی کند، و آنیکا مثل یک ولگرد است و او دوستش دارد. او در واقع نماینده ارتباط از دست رفته‌ای است که با مادرش داشته و ولگرد بوده.»»

ریوز اضافه می‌کند: «بنابراین فکر نمی‌کنم مستقیماً به آن مسیر برویم، بلکه بدون شک می‌توان چنان برداشتی کرد. صمیمیتی با آن شخصیت دارد که عمیق و شگرف است، و فراتر از یک موضوع جنسی است، اما قرار بوده رابطه صمیمانه‌ای میان آن‌ها وجود داشته باشد.»

«بتمن» ریوز یک داستان کارآگاهی روایت می‌کند که بسیاری از شخصیت‌های گاتهام از جمله «کت‌وومن» با بازی «زوئی کراویتس»، «پنگوئن» با بازی «کالین فرل»، «ریدلر» با بازی «پل دینو»، «آلفرد پنی‌وورث» با بازی «اندی سرکیس»، «کمیسر جیمز گوردن»  با بازی «جفری رایت» و «کارماین فالکن» جنایت‌کار با بازی «جان تورتورو» در آن حاضرند. پیشتر گزارش شده بود که «بتمن» ریوز رده سنی بالاتر از ۱۳ سال (PG-13) دریافت کرده است. «بتمن» با دو ساعت و ۵۵ دقیقه یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما و طولانی‌ترین فیلم «بتمن» تاریخ خواهد بود.

پتینسون پیش‌تر وعده داده بود که فیلم از نمای اول مخاطبین را شگفت‌زده خواهد کرد. این فیلم در حال حاضر از ۱۳۴ نقد ثبت شده در «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۰ درصد دریافت کرده است.

«بت‌من» ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها