صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اولین تصاویر از «Avatar 2» منتشر شد

اولین تصاویر از «Avatar 2» منتشر شد

آواتار 2

اولین تصاویر از «آواتار ۲: راه آب» (Avatar: The Way of Water) «جیمز کامرون» پیش از انتشار اولین تریلر رسمی درز کرد. این تصاویر که منبع درز آن‌ها نامشخص است نماهایی از شخصیت‌های قبلیه «ناوی» در حال پارو زدن را فاش می‌کند. پیش‌تر گزارش شده بود که اولین تریلر این دنباله که پس از ۱۳ سال انتظار عرضه خواهد شد، پیش از اکران «دکتر استرنج ۲» و تنها در سالن‌های سینما به نمایش درمی‌آید.

 آواتار 2

«استیو اسبل» مدیر استودیوهای قرن بیستم پیش‌تر به «هالیوود ریپورتر» گفته بود که «آواتار ۲» در پایان سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد: «هوش از سر مردم خواهد پراند. برای آنچه جیم [کامرون] انجام داده آمادگی نخواهید داشت.»

 آواتار 2

«زویی سالدانا» بازیگر نقش «نیتیری» در «آواتار» ماه  گذشته در مصاحبه با «کوین مک‌کارتی» فاش کرد که ۲۰ دقیقه ابتدایی «آواتار ۲» را «درست پیش از پایان سال ۲۰۲۱» دیده و چاره‌ای جز گریستن نداشته است: «حتی با حرف زدن در مورد فیلم ممکن است احساساتی می‌شوم، چون موفق شدم ۲۰ دقیقه ابتدایی آن را درست پیش از پایان سال گذشته دیدم. زبانم بند آمده بود، اشک‌هایم جاری شد.»

 آواتار 2

«آواتار ۲» در حال حاضر قرار است ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود. قسمت‌های بعدی به ترتیب کریسمس سال‌های ۲۰۲۴، ۲۰۲۶ و ۲۰۲۸ اکران خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها