صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : امبر هرد باز هم دروغ گفت! / کیت ماس: جانی دپ مرا از پله به پایین هل نداد!

امبر هرد باز هم دروغ گفت! / کیت ماس: جانی دپ مرا از پله به پایین هل نداد!

جانی دپ کیت ماس امبر هرد

«کیت ماس» سوپرمدل بریتانیایی و دوست دختر سابق «جانی دپ»، چهارشنبه این هفته در دادگاه ویرجینیا شهادت داد که دپ او را در دهه ۱۹۹۰ از پله به پایین پرتاب نکرده است. ماس در روزهای پایانی دادگاه شکایت دپ از همسر سابقش «امبر هرد» به اتهام نشر اکاذیب به صورت مجازی از انگلستان حدود پنج دقیقه شهادت داد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هرد در چهار روزی که در جایگاه شهود قرار گرفت از «کیت ماس» نام برده بود. او توضیح داده که مارس سال ۲۰۱۵ دپ روی پلکانی که به آپارتمان آن‌ها در لس‌آنجلس منتهی می‌شده، به صورت او ضربه زده است. هرد می‌گوید در آن لحظات می‌ترسیده که دپ خواهرش را از پله به پایین هل دهد. هرد گفته بود: «فوراً به یاد «کیت ماس» و پلکان افتادم و به او پیچیدم.»

هرد در دادگاه شکایت دپ از نشریه «سان» در سال ۲۰۲۰ ادعای مشابهی مطرح کرده بود. وکلای دپ چهارشنبه این هفته ماس را به دادگاه ویرجینیا فراخواندند تا در مورد ادعای هرد اظهار نظر کند. ماس می‌گوید دپ از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ با او قرار گذاشته حادثه پلکان در جاماییکا اتفاق افتاده است.

johnny depp amber heard kate 00

ماس می‌گوید: «طوفان شدیدی شده بود. وقتی از اتاق بیرون می‌رفتم، روی پلکان لغزیدم و کمرم آسیب دید.» او اضافه می‌کند: «[دپ] هیچ‌وقت من را هل نداد، به من ضربه نزد یا من را روی هیچ پله‌ای پرتاب نکرد.»

دپ که چهارشنبه این هفته دوباره به جایگاه فراخوانده شده بود، در مورد این حادثه گفت:‌ «خانم هرد این ماجرا را برداشت و به شکل حادثه‌ای بسیار زشت در ذهن خودش تغییرش داد. در هیچ لحظه‌ای من کیت را روی هیچ پله‌ای هل ندادم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها