صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگر «Wonder Woman»: زن شگفت انگیز نماد یک زن همجنس گراست!

بازیگر «Wonder Woman»: زن شگفت انگیز نماد یک زن همجنس گراست!

لیندا کارتر

«لیندا کارتر» بازیگر سابق «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) در شبکه‌های اجتماعی به این ادعا که این شخصیت «برای هم‌جنس‌گرایان نیست» واکنش نشان داد. کارتر در سریال «زن شگفت‌انگیز» شبکه‌های ای‌بی‌سی و سی‌بی‌اس که از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۷۹ (Wonder Woman) پخش شد نقش‌آفرینی کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کارتر در ابتدای «ماه افتخار» تصویری از طراحی یکی از هواداران «زن شگفت‌انگیز» را به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «ماه افتخار مبارک! برای جشن گرفتن کنار همه دوستان و هواداران دگرباش هیجان‌زده‌ام.» او در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که گفته بود «زن شگفت‌انگیز» ابرقهرمانی برای هم‌جنس‌گرایان نیست می‌گوید: «حق با شماست. او ابرقهرمانی برای دوجنس‌گرایان است!»

کارتر دقایقی بعد توضیح می‌دهد: «من شخصیت «زن شگفت‌انگیز» را خلق نکرده‌ام، اما اگر می‌خواهید این بحث را مطرح کنید که او به شکلی یک نماد کوییر یا تراجنسیتی نیست، آن‌گاه به اصل موضوع بی‌توجهی کرده‌اید. هر وقت یک نفر می‌آید و به من می‌گوید «زن شگفت‌انگیز» به او کمک کرده گرایش خود را نشان دهند، به من یادآوری می‌شود که این نقش چقدر ویژه است.»

کاربر توییتر در ادامه از کارتر انتقاد می‌کند و می‌گوید: «چرا از «زن شگفت‌انگیز» برای ترویج هم‌جنس‌گرایی استفاده کردید؟ تمام عمر قهرمان من بودید! چقدر مایه ناامیدی هستید!» کارتر تصویری از خودش با مشت گره کرده به اشتراک می‌گذارد و می‌نویسد: «این هم تصویری که نامش را می‌گذارم: «آماده برای نبرد با خویشاوندان هم‌جنس‌گراهراس.»»

کارتر اخیراً در «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) نقش کوتاهی مقابل «گل گدوت» بازی کرد و در انتهای فیلم ظاهر شد. بازگشت او در «زن شگفت‌انگیز ۳» هنوز تأیید نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها