صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مدیر سابق دیزنی: جانی دپ قطعاً به «Pirates of the Caribbean» باز می گردد!

مدیر سابق دیزنی: جانی دپ قطعاً به «Pirates of the Caribbean» باز می گردد!

جانی دپ جک اسپارو

«جانی دپ» در طول برگزاری دادگاه ویرجینیا گفته بود که حتی اگر دیزنی ۳۰۰ میلیون دلار به او پیشنهاد کند، حاضر نیست دوباره نقش «جک اسپارو» را در چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) بازی کند. با این وجود، یکی از مدیران سابق دیزنی اطمینان دارد که این بازیگر ۵۸ ساله این نقش را تکرار خواهد کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، یکی از مدیران ناشناس استودیوهای والت دیزنی به مجله «پیپل» می‌گوید: «کاملاً باور دارم که پس از اعلام رأی دادگاه چندگانه «دزدان دریایی» با جانی در نقش «کاپیتان جک اسپارو» ریبوت خواهد شد. برای شخصیتی که عمیقاً در فرهنگ دیزنی ریشه دارد، گنجینه بالقوه بسیار زیادی در گیشه نهفته است.»

در گزارش «پیپل» آمده است که سخنگوی دیزنی حاضر نشده به این اظهارات واکنش نشان دهد. این مدیر سابق اضافه می‌کند: «با توجه به اینکه «جری بروکهایمر» [تهیه‌کننده] «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) موفقیت بزرگی به دست آورده، اشتیاق زیادی برای بازگرداندن ستارگان معتبر هالیوود در چندگانه‌های محبوب وجود دارد.»

آخرین قسمت «دزدان دریایی کارائیب» تحت عنوان «مردگان قصه نمی‌گویند» (Dead Men Tell No Tales) در سال ۲۰۱۷ اکران شد. بروکهایمر پیش‌تر تأیید کرده بود که دو فیلمنامه جدید «یکی با «مارگو رابی» و یکی بدون او» برای این چندگانه در حال نگارش است. «پیپل» گزارش می‌دهد که رابی احتمالاً نقش دختر «جک اسپارو» را بازی می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها