صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سریال تد لاسو (Ted Lasso) با فصل سوم به پایان می رسد

سریال تد لاسو (Ted Lasso) با فصل سوم به پایان می رسد

سریال تد لاسو (Ted Lasso)

«برت گلدستین» بازیگر و نویسنده «تد لسو» (Ted Lasso) می‌گوید این سریال کمدی با فصل سوم به پایان می‌رسد. گلدستین در مصاحبه با «ساندی تایمز» فاش می‌کند که پدید‌آورندگان سریال برای به پایان رساندن برنامه‌ریزی می‌کنند.

گلدستین می‌گوید: «به این شکل در حال نگارش هستیم. برای سه فصل برنامه‌ریزی شده بود.» او به شوخی اضافه می‌کند: «هشدار اسپویلر: همه می‌میرند.»

«جیسون سودیکیس»، «برندن هانت» و «بیل لارنس» پدیدآورندگان این سریال‌اند که داستانی در مورد یک مربی فوتبال آمریکایی در لیگ برتر انگلستان روایت می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، لارنس پاییز سال گذشته به «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «خیلی دوست دارم سریال ادامه پیدا کند، اما تا جایی پیش خواهد رفت که [سودیکیس] احساس کند جذاب است – نه فقط از نظر هنری و حرفه‌ای، بلکه شخصی. جذابیت آن در زمانی که شروع کردیم این بود که یک شروع، میانه و پایان برای همه طراحی کردیم… می‌توانم بگویم که این داستان سال آینده به پایان می‌رسد – حتی اگر سریال داستان دیگری برای روایت پیدا کند و ادامه یابد.»

با این حال، سودیکس ژوئن سال گذشته در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود که «تد لسو» می‌تواند بیش از سه فصل ادامه پیدا کند:‌ «[داستان فصل سوم] را می‌‌فهمم، می‌شناسم و درک می‌کنم اما در مورد اینکه پس از آن چه پیش می‌آید، کسی چه می‌داند؟ نمی‌دانم.»

گلدستین و لارنس در همین حین به کمدی دیگری برای اپل تی‌وی+ به نام «روان‌پزشکی» (Shrinking) پیوسته‌اند. «جیسون سیگل» پدید‌آورنده این سریال است و نقش یک روان‌پزشک را بازی می‌کند که تصمیم می‌گیرد حقیقت را به بیمارانش بگوید. «هریسون فورد» دیگر بازیگر این سریال خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها