صفحه اصلی > نقد و بررسی سریال : نقد سریال یاغی

نقد سریال یاغی

نقد سریال یاغی

کسی در سریال حضور دارد که من بشناسم؟

پارسا پیروزفر، بازیگر مشهور ایرانی در سریال «یاغی» حضور دارد. علی شادمان که پیش از این فیلم «مردن در آب مطهر» را از او دیده بودیم، دیگر بازیگر فیلم است. طناز طباطبایی، امیر جعرفی، نیکی کریمی و فرهاد اصلانی از دیگر بازیگران مشهوری هستند که در سریال «یاغی» به ایفای نقش پرداخته اند.  

داستان سریال درباره چیست؟

این سریال داستان پسری به نام جاوید را روایت می کند که به دلیل مشکلات مختلف نتوانسته برای خود شناسنامه ای به دست بیاورد. اما دل باختن به یک دختر باعث می شود تا او برای تهیه شناسنامه اقدام کند که اتفاقات مختلفی را به همراه دارد و…

خالق سریال کیست؟

محمد کارت که از جمله مستندسازان مشهور ایرانی است که اولین ساخته سینمایی اش به نام «شنای پروانه» با استقبال مثبت مردم و منتقدان مواجه شد. به نظر می رسد که این بار کارت به دنبال تکرار موفقیت خود در عرصه سریال سازی است.

نقد سریال یاغی

نکات مثبت سریال؟

«یاغی» با جسارت به سراغ سوژه مورد نظر رفته و سعی کرده تصویری واقعی از جامعه مورد نظرش روایت کند. با توجه به رویکرد دیگر فیلمسازان، باید اقدام محمد کارت را ستود.

علی شادمان پیشرفت قابل ملاحظه ای در بازیگری داشته و اجرای خوبی در «یاغی» دارد.

موسیقی سریال با ضرباهنگ قصه همخوانی دارد.

کارت در فیلم «شنای پروانه» نیز از دوربین در جایگاه درست استفاده می کرد و حالا در سریال «یاغی» نیز شاهد یک فیلمبرداری خوب دیگر از فیلم تحت هدایت این کارگردان هستیم.

 نکات منفی سریال؟

روایت سریال کمی کُند دنبال می شود.

این سریال محصول کدام شبکه است؟

فیلیمو

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

بازیگران مشهوری که در سریال «یاغی» به ایفای نقش پرداخته اند و حضور محمد کارت به عنوان کارگردان.

نقد سریال یاغی

حرف آخر:

«یاغی» واجد ویژگی هایی است که می تواند موفقیت این سریال را در شبکه نمایش خانگی به همراه داشته باشد. کارگردانی قابل تحسین محمد کارت و تسلط او منجر به این شده که فضاسازی خوبی در سریال شکل بگیرد و بازی های خوبی را هم شاهد باشیم. مهم ترین سوال این است که آیا کارت می تواند وضعیت خوب خود را در کارگردانی سریال «یاغی» حفظ کند یا خیر؟ برای پاسخ به این سریال باید بیشتر منتظر بمانیم!

 

منتقد: رضا توسلی

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

 

نام سریال: یاغیدانلود سریال یاغی

کارگردان: محمد کارت

نویسنده: پدرام پور امیری،حسین دوماری و محمد کارت

تهیه کننده: سید مازیار هاشمی

بازیگران:

احمد مهرانفر

پارسا پیروزفر

علی شادمان

طناز طباطبایی

نیکی کریمی

ژانر: درام

شبکه نمایش‌دهنده: فیلیمو

مدت‌زمان هر اپیزود: 50 دقیقه

تاریخ آغاز پخش سریال: اردیبهشت 1401

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
باربد
باربد
7 ماه قبل

یکی از بدترین سریال هایی که دیدم موضوع افتضاح بازیهای افتضاح مخصوصا نقش جاوید و خواهرش آخه من نمیدونم کدوم ….اسمشو میذاره طلا مطلا یا اکبر مجلل خخخخ

Amirali
Amirali
7 ماه قبل

این سریال واقعا عالی بود ولی حیف که به بدترین شکل ممکن تموم شد آیت سریال عالی و درخشان شروع کرد و خوب ادامه داد ولی خیلی بد تموم شد در مجموع سریالش عالیه